top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τα νέα Audi A6 & A6 Hybrid

Η Audi αποκαλύπτει το Α6, τον αντίπαλο της σειρών «5» και «Ε» των BMW και Mercedes αντίστοιχα, διαθέτοντας ακόμα πιο πολλούς άσσους στο μανίκι στην ενδο-γερμανική αυτή αντιπαράθεση! Μεταξύ αυτών και η υβριδική παραλλαγή του.

Η Audi αποκαλύπτει το νέο Α6, τον αντίπαλο της σειρών «5» και «Ε» των BMW και Mercedes αντίστοιχα, διαθέτοντας ακόμα πιο πολλούς άσσους στο μανίκι στην ενδο-γερμανική αυτή αντιπαράθεση! Μεταξύ αυτών και η υβριδική παραλλαγή του.
 
Λίγους μόλις μήνες πριν φιλοξενηθεί και επίσημα στις εκθέσεις των αντιπροσώπων της Audi ανά την Ευρώπη, το νέο Α6 αντικρίζει σήμερα και για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας, όντας ανανεωμένο σε αισθητική, με πλήρη γκάμα κινητήριων συνόλων που ανέρχονται σε πέντε, αλλά και μια πληθώρα τεχνολογικών εφαρμογών, που με τη σειρά τους καθιστούν τη διαβίωση στο εσωτερικό ακόμα πιο άνετη και ασφαλή. Πιο συγκεκριμένα, το συγκριτικά πιο άκαμπτο αμάξωμα των 4,92 πλέον μέτρων, το οποίο φέρει πολλά μέρη από αλουμίνιο, που ξεπερνούν ποσοστιαία το 20% του συνόλου, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα (1.575 κιλά για τη βασική 2λιτρη τουρμποντίζελ έκδοση), διακρίνεται επίσης για την κορυφαία για το είδος αεροδυναμική του απόδοση, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας ανέρχεται στην τιμή 0,26. Σχεδιαστικά, αν και το νέο Α6 διατηρεί εν πολλοίς τα γνώριμα σχεδιαστικά γνωρίσματα των «μεγάλων» Audi, και ειδικότερα του ηλικιακά νεότερου ανάμεσα στη γκάμα των αντίστοιχων μοντέλων, Α7 Sportback, ξεχωρίζει για τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, την «έντονη» εμπρός μάσκα και το αρκούντως χυτό πίσω μέρος, που παραπέμπει σε κουπέ.
 
Από εκεί και πέρα, αν η εξωτερική περιβολή του νέου Α6 θυμίζει έντονα Α7 Sportback, τότε τι μπορεί κανείς να πει για το εσωτερικό, το οποίο, οπτικά τουλάχιστον, δεν διαφέρει από εκείνο του τελευταίου. Πως μεταφράζεται αυτό; Κατʼ αρχήν, χάρη στο μεταξόνιο των 2,91 μ., σε… άπλετους χώρους για τους επιβάτες (αλλά και τις αποσκευές τους, μιας και το πορτ μπαγκάζ φτάνει σε χωρητικότητα τα 530 λίτρα) και κατά δεύτερο στην πάντοτε προσεγμένη ποιότητα των υλικών που απαρτίζουν την καμπίνα. Όπως συνηθίζουν οι ιθύνοντες της Audi στη «μεγάλη» κατηγορία, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας κυριολεκτικά εντυπωσιάζει. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως το νέο Α6 είναι εφοδιασμένο μεταξύ άλλων με το γνωστό σύστημα ΜΜΙ, που ενσωματώνει μια πλειάδα λειτουργιών και εφαρμογών (ηχοσύστημα, navigation κοκ), το πρακτικό head up display, καθώς και τα… αεριζόμενα εμπρός καθίσματα (μάλιστα, εδώ υπάρχει η επιλογή των προαιρετικών καθισμάτων της Audi, τα οποία διαθέτουν 18 διαφορετικές ρυθμίσεις). 

 
Στον τομέα των μηχανικών μερών, η γερμανική εταιρεία επέλεξε να λανσάρει το νέο Α6 με πέντε διαφορετικά μηχανικά σύνολα. Τα βενζινοκίνητα είναι εκείνο των 2,8 λίτρων (ατμοσφαιρικό V6 FSI), που αποδίδει 204 ίππους και κορυφαίο το 3λιτρο TFSi, το οποίο αποδίδει με τη σειρά του με την αρωγή μηχανικού υπερσυμπιεστή 300 ίππους. Τη γκάμα συμπληρώνουν δύο πετρελαιοκινητήρες, ένας στα 2,0 λίτρα με ισχύ 177 και 204 και ένας στα 3,0 λίτρα, με μέγιστη ισχύ 245 ίππων. Σε ότι αφορά στο σύστημα μετάδοσης, ως συνήθως, οι επιλογές είναι πολλές. Πιο συγκεκριμένα, για όσους έχουν την… τύχη να τις απολαύσουν, οι 2λιτρες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του νέου Α6 είναι προσθιοκίνητες, με χειροκίνητο κιβώτιο ή κατʼ επιλογήν με το γνωστό Multitronic (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων), ενώ η βασική βενζινοκίνητη 2,8 FSI θα διατίθεται με κίνηση σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις, με την τελευταία να συνδυάζεται και με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Audi. Τέλος, οι δύο 3λιτρες προσφέρονται «στάνταρ» με τετρακίνηση και το «διπλόδισκο» κιβώτιο S Tronic. 

 
Ωστόσο, το στοιχείο που κλέβει την παράσταση στον τομέα των κινητήριων συνόλων είναι το ταυτόχρονο λανσάρισμα του νέου Α6 και σε υβριδική… version. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για το δεύτερο υβριδικό μοντέλο της Audi, μετά το αντίστοιχο Q5, το οποίο κινείται από τον γνωστό 2λιτρο TFSI των 211 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 45 ίππων, σε συνδυασμό με το γνωστό 8τάχυτο κιβώτιο Tiptronic. Ωστόσο, η μέγιστη συνδυαστική ισχύς των δύο συνόλων δεν υπερβαίνει τους 245 ίππους. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοινώνει η ίδια η γερμανική εταιρεία, κινούμενο αμιγώς με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα του, η αυτονομία του υβριδικού Α6 φτάνει τα 3 χλμ. και η μέγιστη ταχύτητά του τα 100 χλμ./ώρα. Μολαταύτα, με τον συνδυασμό και των δύο μονάδων του, το Audi A6 Hybrid καταφέρνει να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δλ., σημειώνοντας μια τελική ταχύτητα της τάξης των 238 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 6,2 λιτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 τα μόλις 142 gr για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. _Χ.Α.

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ