X
Επικαιρότητα

Πως επηρεάζει τις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες το σκάνδαλο της Kobe Steel Co;

Μετά την παραδοχή της εταιρείας Kobe Steel Co ότι παραποίησε δεδομένα που αφορούν στην αντοχή και τη διάρκεια ζωής ορισμένων αλουμινένιων και ατσάλινων προϊόντων της, καταξιωμένοι στο χώρο της αυτοκίνησης πελάτες της, όπως οι Toyota, Mitsubishi, Subaru και Nissan, δήλωσαν ότι θα ξεκινήσουν άμεσα έρευνες ώστε να εντοπιστούν οι όποιες επιπτώσεις των εν λόγω κατασκευαστικών «ατασθαλιών» στην ασφάλεια των μοντέλων τους.

Δεν έχουν περάσει περισσότερα από δύο 24ώρα από τη στιγμή που ο ιαπωνικός κολοσσός κατασκευής εξαρτημάτων και προμήθειας πρώτων υλών, Kobe Steel Co, παραδέχτηκε δημοσίως ότι παραποιούσε συγκεκριμένα στοιχεία που αφορούν στην αντοχή και την ποιότητα, εν γένει, των προϊόντων της, τα οποία εν συνεχεία διατίθεντο σε περισσότερες από 200 εταιρείες ανά την υφήλιο. Μέχρι και αυτή τη στιγμή, η εταιρεία δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα των πελατών της οι οποίες και παρέλαβαν τα «ελαττωματικά» αυτά εξαρτήματα ή πρώτες ύλες, ούτε ασφαλώς και το είδος αυτών. Τα μόνο σίγουρο είναι πως πολλά από αυτά χρησιμοποιήθηκαν ήδη σε ουκ ολίγα μοντέλα πολλών ιαπωνικών –και όχι μόνο- αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σύμφωνα με το διεθνή Τύπο, ανάμεσα σε αυτές είναι η Subaru, η Toyota, η Nissan, η Mitsubishi, Honda, η GM και Ford. Όπως ανακοίνωσε η Kobe Steel Co τα επίμαχα εξαρτήματα ανεστάλησαν στους πελάτες της από το Σεπτέμβριο του 2016 έως και τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους.

Από τη μεριά της, η Toyota δήλωσε σήμερα πως αυτή τη στιγμή διερευνά προκειμένου να εντοπίσει σε ποια ακριβώς μοντέλα της χρησιμοποιήθηκαν τα «επίφοβα» εξαρτήματα της Kobe Steel Co. Η ιαπωνική εταιρεία, πάντως, επισημαίνει πως τα «προβληματικά» αυτά υλικά και εξαρτήματα έχουν χρησιμοποιηθεί σε περιφερειακά μέρη των αυτοκινήτων της που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά στην Ιαπωνία, όπως το εμπρός καπό και οι πίσω πόρτες.

Στο ίδιο μήκος κύματος, η Nissan δήλωσε πως θα ελέγξει άμεσα τα «επίμαχα» τμήματα των αυτοκινήτων της και κυρίως εκείνα που αφορούν στο εμπρός καπό, ούτως ώστε να εξαλειφθεί ο κίνδυνος μειωμένης προστασίας των πεζών σε περίπτωση επαφής του σώματος τους με το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου.

Εκτός από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας αλλά και εκείνου των μοτοσικλετών, προβληματικά εξαρτήματα της Kobe Steel Co είναι πιθανό να χρησιμοποιήθηκαν από εγχώριες εταιρείες που σήμερα δραστηριοποιούνται σε τομείς της κατασκευαστικής βιομηχανίας της χώρας, όπως η αεροναυπηγική, η αεροδιαστημικής και η κατασκευή επίγειων μέσων μαζικής μεταφοράς (βλ. τρένων)._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!