Ξεκίνησε η εξέλιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Porsche που αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2019.
Ο λόγος για την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Mission E που είδαμε να αποκαλύπτεται από το στρατόπεδο των Γερμανών το 2015 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου τη Φρανκφούρτης. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο-σημείο καμπής για την Porsche, καθώς θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, το οποίο προφανώς και βάζει στο στόχαστρο του –ποιο άλλο;- το Model S της αμερικάνικης Tesla.
Δομικά, το αυτοκίνητα «πατά» σε μια από τις τρεις νέες «ηλεκτρικές πλατφόρμες» που ετοιμάζει για τις μάρκες του ο Όμιλος VW. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το δάπεδο με την κωδική ονομασία J1 της Mission E διαφέρει παρασάγγας από την πλατφόρμα C-BEV που θα δούμε να χρησιμοποιεί η ομόσταβλη Audi στις εκδόσεις παραγωγής των ηλεκτρικών SUV μοντέλων της που θα φέρουν την ονομασία E-tron.
Ωστόσο, τα δύο αυτά μοντέλα, παρά το διαφορετικό τους δάπεδο, θα μοιράζονται τις ίδιες μπαταρίες ιόντων λιθίου, όπως χαρακτηριστικά έχει αποκαλύψει στο πρόσφατο παρελθόν ο πρόεδρος της Porsche, Oliver Blume. Χωρίς να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, η γερμανική φίρμα φέρεται να συνεργάζεται για την κατασκευή και εξέλιξη των συσσωρευτών ενέργειας με την ιαπωνική Hitachi.
Σε ότι αφορά στις μονάδες κίνησης (σ.σ.: μην σας ξεγελούν οι καθ’ όλα παραπλανητικές απολήξεις στο πίσω μέρος), η Porsche φέρεται να προσανατολίζεται στη λύση των δύο ηλεκτροκινητήρων, που συνδυαστικά θα προσδίδουν στη Mission E χαρακτηριστικά τετρακίνησης. Η δε απόδοση τους εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται περί τους 600 ίππους, τιμή που θα εξασφαλίζει στο γερμανικό σεντάν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κοντά στα 3,5 δλ.
Από εκεί και πέρα, ένα ακόμα μεγάλο στοίχημα για την Mission E είναι η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, η έκδοση παραγωγής θα εφοδιάζεται με το εν λόγω «καλούδι», το οποίο θα εξασφαλίζει την κίνηση του αυτοκινήτου χωρίς καμία παρεμβολή του οδηγού του στις εθνικές οδούς αλλά και στα σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των Γερμανών της Porsche, στόχος είναι οι πωλήσεις της ηλεκτρικής Mission E να αγγίζουν σε ετήσια βάση τις 20.000 μονάδες._Χ.Α.