Η Porsche έχει ξεκινήσει διαδικασία περαιτέρω μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων της, κατά ένα σημαντικό ποσοστό. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία στην έκθεση της Γενεύης, όλα τα μοντέλα της ήδη από τον επόμενο χρόνο, θα πληρούν τις απαιτήσεις των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων EU5, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ το Σεπτέμβριο του 2009. Ταυτόχρονα, θα πληρούν ακόμα και τα καθορισμένα όρια των προδιαγραφών EU6, τα οποία θα εφαρμοστούν το Σεπτέμβριο του 2014.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμα ότι όλοι οι κινητήρες Porsche είναι ήδη έτοιμοι να λειτουργήσουν με καύσιμα που περιέχουν πρόσθετα αιθανόλης. Αυτό ισχύει τόσο για τα σπορ αυτοκίνητα που είναι σχεδιασμένα για ποσοστό αιθανόλης 10%, όσο και για το Cayenne, το SUV της εταιρείας, το οποίο μπορεί να λειτουργήσει με μείγμα καυσίμου που περιέχει έως και 25% αιθανόλη. Με την αιθανόλη, η οποία ανήκει στα λεγόμενα βιοκαύσιμα που ανακτώνται από την αξιοποίηση πρώτων υλών, βελτιώνεται το συνολικό ποσοστό CO2 κατά περίπου 10 και, αντίστοιχα 25 τοις εκατό. Το Κέντρο Ανάπτυξης της Porsche δοκιμάζει και το λεγόμενο Ευέλικτο Καύσιμο Οχημάτων (FFV), το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο με σκέτη βενζίνη όσο και με μείγμα που περιέχει έως και 85% αιθανόλη.
Με τις προσπάθειές της να ελαχιστοποιήσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, η Porsche έχει σήμερα ως κορυφαία της προτεραιότητα την παρουσίαση ενός υβριδικού κινητήρα, τον οποίο αναπτύσσει από κοινού με τον Όμιλο Volkswagen και σκοπεύει να παρουσιάσει στην αγορά, σε μια νέα έκδοση του Cayenne, πριν τα τέλη της δεκαετίας. Με αυτή την εναλλακτική έκδοση, η κατανάλωση καυσίμου θα μειωθεί κατά 30% περισσότερο, με αποτέλεσμα το υβριδικό Cayenne να καταναλώνει λιγότερα από 9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Η Porsche σκοπεύει να παρουσιάσει μια έκδοση που θα ονομάζεται «πλήρως υβριδική» και θα συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα. Οι δύο κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν μαζί αλλά και ανεξάρτητα, παρέχοντας έτσι τρεις διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας. Στην περίπτωση αυτή, ο ηλεκτροκινητήρας θα παρέχει την ισχύ που απαιτείται όχι μόνο κατά την ήπια εκκίνηση ή σε ελιγμούς, αλλά και κατά την οδήγηση σε κατοικημένες περιοχές, για παράδειγμα.
Εκτός από τις προσπάθειες μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου μέσω της χρήσης ελαφρών υλικών αλλά και της χρήσης του πρωτοποριακού συστήματος ελέγχου των βαλβίδων «VarioCam Plus» και του άμεσου ψεκασμού καυσίμου, με τα σχεδιαζόμενα μέτρα όχι απλώς θα μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές CO2 αλλά θα μειωθεί και η ποσότητα του νιτρικού οξέως στα καυσαέρια, δεδομένου ότι θα υπάρξει συμμόρφωση με τις προδιαγραφές EU5 και EU6 νωρίτερα απ' ό,τι απαιτείται.