top icon
Επικαιρότητα

Porsche: Η επόμενη μέρα!

Νέα μοντέλα, πρωτοποριακές τεχνολογίες και καινοτόμα μηχανικά σύνολα, με 4, 6 αλλά και 8 κυλίνδρους, είναι μερικά μόνο από τα «καλούδια» που ετοιμάζει η Porsche για το εγγύς μέλλον.

Νέα μοντέλα, πρωτοποριακές τεχνολογίες και καινοτόμα μηχανικά σύνολα, με 4, 6 αλλά και 8 κυλίνδρους, είναι μερικά μόνο από τα «καλούδια» που ετοιμάζει η Porsche για το εγγύς μέλλον.

Η γερμανική εταιρεία βρίσκεται αυτόν τον καιρό σε έναν… πυρετό προ-ετοιμασιών, άμεσα συνδεδεμένων με την παρουσίαση εντελών νέων μοντέλων και κινητήρων, τόσο στη βάση όσο και στην κορυφή της πυραμίδας της γκάμας της, αλλά και πρωτοποριακών συνάμα τεχνολογιών που σχετίζονται άμεσα με το «ευ οδηγείν». Όπως χαρακτηριστικά αναπαραγάγουν σήμερα έγκυρα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, η πιο σημαντική είδηση αφορά στην παρουσίαση ενός εντελώς νέου κουπέ μοντέλου (καμία σχέση με τη αειθαλή 911, που φυσικά παραμένει στη γκάμα της Porsche!), το οποίο αναμένεται να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της Ferrari 458 Italia. H «988», όπως είναι μέχρι τώρα η κωδική της ονομασία, θα κινείται από έναν «flat-8» κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο του πλαισίου, με χωρητικότητα τουλάχιστον 4,0 λίτρων, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να διαθέτει 4 τούρμπο και απόδοση που θα ξεπερνά τους 600 ίππους αγγίζοντας συγχρόνως σε ροπή τα 550 και πλέον Nm. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο κινητήρας αυτός θα ανήκει σε μια ολοκαίνουργια για την Porsche γενιά μηχανικών συνόλων, η οποία θα περιλαμβάνει προτάσεις με 2, 3 και 4 ζεύγη αντικριστών κυλίνδρων, με ή χωρίς τούρμπο και προηγμένες λύσεις που θα… περικόπτουν την κατανάλωση καυσίμου, σε συνδυασμό με υβριδικά συστήματα κίνησης για τις πιο ισχυρές, στα πρότυπα της μονάδας παραγωγής ισχύος της 918 Spyder. Η γνωστή μας 911, πάντως, όπως προβλέπει το νέο στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης της Porsche, θα εξακολουθεί να κινείται από 6κύλινδρους κινητήρες τοποθετημένους όχι στην… πλάτη του οδηγού, αλλά στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Σε ότι αφορά τα μοντέλα της γκάμας, η νέα «αντι-458» δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2017, την ίδια περίοδο δηλαδή που πρόκειται να παρουσιαστούν και οι διάδοχοι των 911 και Boxster/Cayman, οι «βασικές» εκδόσεις των οποίων θα κινούνται από 4κύλινδρους κινητήρες τούρμπο με χωρητικότητα 2,0 λίτρων και ισχύ περί τους 280 ίππους. Για την κορυφαία «988», πάντως, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να υιοθετήσει ακόμα πιο εξεζητημένες-προηγμένες λύσεις, ανάλογες με αυτές που συναντάμε στην εξωτική Lamborghini Huracan, όπως είναι για παράδειγμα το πλαίσιο από carbon._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ