Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει μια ακόμα παραλλαγή της νέας 911.
Ο κατασκοπευτικός φακός έρχεται να επιβεβαιώσει με τον πλέον πειστικό τρόπο τις… καλοκαιρινές φήμες που ήθελαν την Porsche να ετοιμάζει μια ακόμα εκδοχή της σύγχρονης 911. Με όλες τις υπάρχουσες πληροφορίες να συγκλίνουν πως η νέα αυτή 911 θα συνοδεύεται, ως προς την ονομασία της, από το γράμμα «R», βέβαιο πρέπει να θεωρείται πως το νέο αυτό κουπέ θα «φορά» τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 3,8 λίτρων των GT3 και GT3 RS, ο οποίος θα αποδίδει πολύ κοντά στους 475 ίππους.
Η σημαντική, ωστόσο, είδηση δε βρίσκεται στον κινητήρα που θα «κουβαλά» στο πίσω μέρος της η νέα 911 R, αλλά στο γεγονός πως ο 6κύλινδρος αυτός μπόξερ θα συνδυάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων σηματοδοτώντας έτσι την επάνοδο του συγκεκριμένου τύπου μετάδοσης που είδαμε για τελευταία φορά στην 911-997 το 2011.
Κατά πάσα πιθανότητα, η νέα 911 R, η οποία αποτίει φόρο τιμής στο ομώνυμο σπορ κουπέ τον Γερμανών που παρουσιάστηκε 50 χρόνια πριν, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην επερχόμενη τον προσεχή Μάρτιο Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.
Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, σχεδιαστικά η 911 R έχει χάσει την πλειοψηφία των… κραυγαλέων αεροδυναμικών βοηθημάτων της GT3/GT3 RS. Έτσι, βέβαιη πρέπει να θεωρείται η απουσία της μεγάλης πίσω αεροτομής, καθώς και των προκλητικών αεραγωγών στα εμπρός φτερά. Ομοίως, το μετατρόχιο, τόσο εμπρός όσο και πίσω, αναμένεται να είναι ανάλογο με εκείνο των υπερτροφοδοτούμενων Carrera, από τις οποίες θα δανείζεται και τα ελαστικά της.
Σε ότι αφορά στο στήσιμο της 911 R, οι μηχανικοί της Porsche φαίνεται να προσανατολίζονται προς την κατεύθυνση δημιουργίας ενός συνόλου με σπορ χαρακτηριστικά και λιγότερο προς εκείνη της υιοθέτησης ενός οδηγικού προφίλ που θα συνάδει με αυτό των αυτοκινήτων της κατηγορίας GT.
Σε ότι αφορά στη διαθεσιμότητα της νέας 911 R, το πιο πιθανό σενάριο είναι να ενταχθεί στη γκάμα της σύγχρονης εκδοχής του γερμανικού κουπέ ως… μόνιμο μοντέλο και όχι ως μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής._Χ.Α.