Μετά την 911 GT3 Cup, η Porsche προσθέτει ακόμα ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο στη σεζόν του 2010.
Η 911 GT3R θα συμμετάσχει σε σειρά αγώνων που βασίζονται στους διεθνείς κανόνες GT3 της FIA, παραλαμβάνοντας έτσι τη σκυτάλη από την 911 GT3 Cup S. Για την εξέλιξη αυτού του νέου μοντέλου, το κύριο βάρος δόθηκε στην ακόμα μεγαλύτερη ευκολία οδήγησης και στο ακόμα καλύτερο κράτημα.
Η 911 GT3 R διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 4 λίτρων με μέγιστη ισχύ 480 ίππων, η οποία μεταδίδεται στον πίσω άξονα με ένα σειριακό ασυγχρόνιστο κιβώτιο ταχυτήτων (τύπου dog-shift) έξι σχέσεων.
Το σημείο εκκίνησης για την εξέλιξη της 911 GT3 R που ζυγίζει 1.200 κιλά ήταν η Porsche 911 GT3 Cup, η οποία παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο για τους αγώνες της κατηγορίας «one-make». Χάρη στην κατά 0,2 λίτρα αυξημένη χωρητικότητα του κινητήρα της, η GT3 R διαθέτει 30 ίππους περισσότερους σε σχέση με το μοντέλο Cup. Και τα δύο αυτοκίνητα βασίζονται στο αυξημένου πλάτους αμάξωμα του σπορ μοντέλου 911 GT3 RS, το οποίο διαθέτει έγκριση για χρήση σε δρόμο.
Με το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS), το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το ηλεκτρονικό γκάζι με λειτουργία «throttle-blip», o οδηγός μπορεί να συνηθίσει πολύ ευκολότερα αυτό το νέο GT3 σε σχέση με τον προκάτοχό του, πράγμα που σημαίνει ότι το νέο μοντέλο είναι καταλληλότερο και για τους φιλόδοξους ερασιτέχνες οδηγούς αγώνων.
Οι φουσκωτοί θόλοι των τροχών που έχουν προστεθεί στο αμάξωμα, τόσο μπροστά όσο και πίσω, αναδεικνύουν με έμφαση το φαρδύτερο μετατρόχιο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Και όπως όλες οι εκδόσεις δεύτερης γενιάς της 911, η νέα 911 GT3 R διαθέτει επίσης εντυπωσιακά πίσω φωτιστικά σώματα τύπου LED.
Η Porsche 911 GT3 R θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 14 Ιανουαρίου 2010, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Birmingham. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από το Τμήμα Motorsport της Porsche στο Κέντρο Εξέλιξης του Weissach, ενώ οι παραδόσεις του στις ομάδες των πελατών θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2010.