Ευαισθητοποιημένη και συνάμα προβληματισμένη μετά το δεύτερο κρούσμα που αφορά σε προβλήματα αξιοπιστίας που εντοπίστηκαν εκ νέου στον κινητήρα των 911 (991.1) GT3, η Porsche προσφέρει σε όλους τους νυν ιδιοκτήτες του μοντέλου ένα πρόγραμμα εγγύησης διάρκειας 10 ετών που καλύπτει πλήρως τον ατμοσφαιρικό μπόξερ των 3,8 λίτρων που παραδοσιακά φιλοξενείται στο πίσω μέρος του καθαρόαιμου κουπέ της γερμανικής φίρμας.
Πολλοί ίσως να θυμούνται το σάλο που είχε προκληθεί μέσω σχετικών δημοσιευμάτων στο διεθνή Τύπο μετά τις επίσημες καταγγελίες ουκ ολίγων ιδιοκτητών του γερμανικού κουπέ οι οποίες αφορούσαν σε προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισαν με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 911 (991.1) GT3 κατά την περίοδο 2013-2016. Ως απόρροια των «καυτών» αυτών ζητημάτων, τα οποία αποδόθηκαν από τους ιθύνοντες της Porsche στα ελαττωματικά σημεία σύνδεσης στις μπιέλες του μπόξερ κινητήρα, η γερμανική εταιρεία είχε αναγκαστεί πριν περίπου δύο χρόνια να προβεί σε ανάκληση όλων των αντιτύπων της 911 (991.1) GT3 -785 στο σύνολο- προκειμένου να αποκατασταθεί η παραπάνω αστοχία, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις είχε ως αποτέλεσμα τη διαρροή λαδιών και το ξέσπασμα φωτιάς στο χώρο του κινητήρα μετά την απρόσμενη επαφή του λιπαντικού μέσου με τα μεταλλικά μέρη του τελευταίου.
Ωστόσο, όπως αποδεικνύεται σήμερα, ο «διορθωμένος» πλέον κινητήρας της 911 (991.1) GT3 συνέχισε να αντιμετωπίζει ζητήματα –αυτή τη φορά μικρότερης έκτασης- με αρκετούς ιδιοκτήτες του μοντέλου στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού να αναφέρουν στα τεχνικά κλιμάκια της Porsche περιστατικά με προβλήματα στο σύστημα ανάφλεξης όταν ο 6κύλινδρος μπόξερ περιστρέφεται στις υψηλές στροφές. Από τη μεριά της, μετά τις έρευνες που έκανε σε συνεργασία μάλιστα με αμερικανικά ινστιτούτα καταναλωτών, η Porsche ήρθε να επιβεβαιώσει και επισήμως τις εν λόγω δυσλειτουργίες, εντοπίζοντας μάλιστα την πηγή του προβλήματος σε ορισμένες παρτίδες «επιβαρυμένων» σε φθορά ή και ελαττωματικών μεταλλικών δακτυλίων που βρίσκονται στους βραχίονες των βαλβίδων. Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στις σχετικές επίσημες ανακοινώσεις των Γερμανών της Porsche Αμερικής, η φθορά των εν λόγω δακτυλίων μπορεί να επιδεινωθεί και από άλλους, δευτερευούσης σημασίας αστάθμητους παράγοντες, όπως είναι για παράδειγμα η επί μακρόν οδήγηση του αυτοκινήτου με χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης και με τον μπόξερ κινητήρα να περιστρέφεται χαμηλά(!), αλλά και από τη χρήση λαδιού με μη ενδεδειγμένο ιξώδες.
Έτσι, σε μια προσπάθεια αποκατάστασης της εικόνας της, αλλά και επίλυσης (οριστικής, αυτή τη φορά) των ζητημάτων αξιοπιστίας του επίμαχου κινητήρα, η Porsche ανακοίνωσε πριν λίγα 24ωρα πως θα δώσει την απαραίτητη λύση στο συγκεκριμένο ζήτημα προσφέροντας συγχρόνως από εδώ και στο εξής για όλες τις 911 (991.1) GT3 που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στους ανά τον κόσμο δρόμους ένα πρόγραμμα 10ετούς εγγύησης (ή 193.000 χλμ.), το οποίο μπορεί να μεταβιβαστεί και στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου._Χ.Α.