top icon
Επικαιρότητα

Ποιους νέους κινητήρες εξελίσσει η Alfa Romeo

Μια νέα γκάμα κινητήρων που θα την επαναφέρουν δυναμικά στο σπορτίφ τερέν της παγκόσμιας αγοράς εξελίσσει η Alfa Romeo. Ας την δούμε αναλυτικά.

Μια νέα γκάμα κινητήρων που θα την επαναφέρουν δυναμικά στο σπορτίφ τερέν της παγκόσμιας αγοράς εξελίσσει η Alfa Romeo. Ας την δούμε αναλυτικά.

Η αναβάθμιση της εικόνας της ιταλικής εταιρείας, η οποία έχει εκπονήσει δια στόματος Sergio Marchionne ένα αρκετά φιλόδοξο πλάνο ανάκαμψης, περνά ασφαλώς και μέσω της παρουσίασης μιας νέας γκάμας κινητήριων συνόλων που, αν μη τι άλλο, θα συνάδουν με την σπορτίφ κληρονομία της μάρκας. Το πρώτο δείγμα γραφής της νέας εποχής για τη μιλανέζικη φίρμα αναμένεται να αποτελέσει ένας 2λιτρος κινητήρας, με 4 κυλίνδρους σε σειρά, ο οποίος θα ανήκει στη γνωστή γενιά MultiAir της Fiat και θα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και turbo. Έχοντας επίσημα την ονομασία Global Medium Engine, o εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται με χειροκίνητο ή και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μεταφέροντας την κίνηση είτε στους πίσω τροχούς είτε και στους τέσσερις. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ο κινητήρας αυτός, ο οποίος θα πραγματοποιήσει την παρθενική του εμφάνιση του κάτω από το καπό του επερχόμενου, στις 24 Ιουνίου του 2015, νέου μεσαίου σεντάν της Alfa Romeo θα αποδίδει στη βασική του εκδοχή περί τους 180 ίππους, ενώ στην κορυφαία, 330 ίππους.

Σε ότι αφορά στους κινητήρες ντίζελ, οι Ιταλοί φαίνεται να έχουν στα σκαριά ένα 4κύλιδρο επίσης μηχανικό σύνολο, με ισχύ από 135 έως και 210 ίππους, το οποίο θα έχει turbo και χωρητικότητα που θα αγγίζει τα 2,2 λίτρα. Το συγκεκριμένο σύνολο θα πλαισιώνει ένας 3λιτρος V6 ντιζελοκινητήρας, ο οποίος εξελίσσεται σε συνεργασία με την Chrysler, αποδίδοντας στην κορυφαία παραλλαγή του 340 ίππους. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα υπάρξει και μία ακόμα εκδοχή του, με απόδοση 245 ίππους, η οποία αναμένεται να τοποθετηθεί και σε μοντέλα της Jeep. Αξίζει να προσθέσουμε πως ο συγκεκριμένος V6 δεν αναμένεται να φιλοξενηθεί κάτω από το καπό της νέας μεσαίας ιταλικής μπερλίνας, αλλά σε ένα μεγαλύτερο σεντάν το οποίο σχεδιάζουν οι Ιταλοί να βγάλουν στην παραγωγή, καθώς και στο ολοκαίνουργιο SUV τους που θα κατατάσσεται στην κλάση των Audi Q5 και BMW X3. Όπως και να έχει, στην κορυφή όλων θα τοποθετείται ένας κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 2,9 λίτρων, δύο τούρμπο και άμεσο ψεκασμό (ουσιαστικά, πρόκειται για μια… μεταποιημένη εκδοχή του 3λιτρου V6 της Maserati), ο οποίος αναμένεται να αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, περί τους 480 ίππους._X.A.


Maserati 3.0 V6 engine

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ