Η Peugeot σχεδιάζει να παρουσιάσει με αφορμή την επικείμενη πρεμιέρα του νέου «308» μια hot έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου με την ονομασία Peugeot Sport Engineered και περισσότερους από 300 ίππους.
Το 2014, όταν και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, το «308» ήταν το πρώτο μοντέλο του Γάλλου κατασκευαστή το οποίο εισήγαγε μια νέα σχεδιαστική ταυτότητα για λογαριασμό της Peugeot, την οποία εξέλιξαν και ακολούθησαν κατά πόδας τα μετέπειτα χρόνια τα «3008», «5008», «208» και «2008». Το ρόλο του… πρωτοπόρου στη γκάμα της γαλλικής εταιρείας θα κληθεί για μία ακόμα φορά να διαδραματίσει και η νεότερη γενιά του μικρομεσαίου μοντέλου – μόνο που αυτή τη φορά το πεδίο δράσης του θα είναι διαφορετικό.
Η υιοθέτηση της αναβαθμισμένης εκδοχής της γνωστής πλέον πλατφόρμας CMP2 του Groupe PSA θα δώσει στο νέο «308» που θα δούμε να παρουσιάζεται στα τέλη περίπου του 2021, τη δυνατότητα υιοθέτησης ενός «μικτού» συστήματος κίνησης, το οποίο θα αποτελείται θερμικό κινητήρα, σε συνδυασμό με έναν ή και δύο ηλεκτροκινητήρες. Η δε κορυφαία έκδοσή του, η οποία δεν θα κοσμείται από τα διακριτικά «GTi» αλλά από τη γνώριμη από το αντίστοιχο «508» ονομασία Peugeot Sport Engineered (PSE), θα παίρνει κίνηση από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα απαρτίζεται από τον γνωστό 1.600άρη βενζινοκινητήρα του γαλλικού γκρουπ και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες – λύση που είδαμε να υιοθετείται ήδη στο «3008» – αποδίδοντας μέγιστη ισχύ άνω των 300 ίππων.
Σε αντίθεση με τα μοντέλα της ομίλου που «πατούν» στο δάπεδο CMP, τα οποία είναι σε θέση να υιοθετήσουν μονάδες κίνησης που αποτελούνται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρα, εκείνες που είναι «δομημένες» στην πλατφόρμα EMP2, όπως το νέο «308», μπορούν να διατίθενται μόνο σε επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις με μπαταρία. Φυσικά, στο νέο «308», εκτός από την έκδοση PSE και μια ηπιότερη παραλλαγή της με έναν αντί για δύο ηλεκτροκινητήρες, το «παρών» θα δίνουν και οι γνώριμοι κινητήρες ντίζελ και βενζίνης του Groupe PSA, σε διάφορες εκδοχές ισχύος.
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός ότι το νέο «308» θα διατίθεται, όπως και το τρέχον μοντέλο, σε 5θυρο και στέισον βάγκον εκδόσεις (ούτε λόγος για 3θυρη ή CC). Ως απαραίτητο(;) συμπλήρωμα στη γκάμα του, οι ιθύνοντες της γαλλικής εταιρείας φέρονται να μελετούν σοβαρά τα ενδεχόμενο να παρουσιάσουν σε μελλοντικό χρόνο μια crossover παραλλαγή, ακολουθώντας εν πολλοίς αντίστοιχα μονοπάτια με εκείνα των Mercedes GLA και Α-Class Hatchback.