Λίγο πριν την επίσημη αποκάλυψη του νέου VW Passat, όλο και περισσότερες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας που αφορούν τον προσανατολισμό του μοντέλου, αλλά και τις τεχνολογικές περγαμηνές του.
Λίγο πριν την επίσημη αποκάλυψη του νέου VW Passat, όλο και περισσότερες πληροφορίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας που αφορούν τον προσανατολισμό του μοντέλου, αλλά και τις τεχνολογικές περγαμηνές του.
Η στιγμή για την επίσημη πρεμιέρα του νέου VW Passat πλησιάζει, αφού σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η γερμανική εταιρεία αναμένεται αύριο να δώσει σύντομα τέλος στο… σίριαλ της αποκάλυψής της. Σύμφωνα με όλα όσα μέχρι στιγμής γνωρίζουμε, το νέο μεσαίο μοντέλο της VW αναμένεται να είναι πολύ πιο premium σε σχέση με εκείνο που αντικαθιστά, καθώς, ανεβαίνοντας ένα ακόμα σκαλοπάτι στην ιεραρχία της κατηγορίας, στόχος των Γερμανών είναι το Audi A4, η σειρά 3 της BMW και φυσικά η C-Class της Mercedes. Φιλόδοξος ή όχι, ο στόχος των ιθυνόντων της VW είναι ένας: το κοινό της μεσαίας κατηγορίας, που αναζητά πρωτοποριακές τεχνολογίες σε συνδυασμό όμως με αρκετές δόσεις… πολυτέλειας. Έτσι, η VW επιχειρεί το μεγάλο άνοιγμα, αφού με τον τρόπο αυτό ναι μεν αποφεύγει τη μάχη στην καρδιά της μεσαίας κλάσης, ωστόσο ρίχνεται σε μια ιδιαίτερα απαιτητική υπο-κατηγορία της, με πολύ «δυνατούς» παίχτες. Σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος αυτός, το νέο Passat αναμένεται να είναι ακόμα ελαφρύτερο (περί τα 100 περίπου κιλά), αλλά οριακά μικρότερο σε μήκος, αγγίζοντας τα 4.767 μ. Χωροταξικά, οι επιβάτες του θα απολαμβάνουν ακόμα μεγαλύτερους χώρους, χάρη στο μεγαλύτερο διαθέσιμο ύψος για τα κεφάλια του, ενώ ο χώρος φόρτωσης θα αγγίζει την εντυπωσιακή, σε κάθε περίπτωση, τιμή των 650 λίτρων.
Τεχνολογικά, σύμφωνα με όλα όσα έχουν ήδη διαρρεύσει, ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED συνεπικουρούμενα με το σύστημα Dynamic Light Assist, ενώ στο εσωτερικό άξια μνείας είναι το head up dislplay, η κάμερα υψηλής ανάλυσης, η οποία απεικονίζει τα αντικείμενα που περιβάλλουν το αυτοκίνητο σε γωνία 360 μοιρών, καθώς ασφαλώς και τα συστήματα ασφαλείας Emergency Assist, City Emergency Braking, Rear Traffic Alert κοκ.
Σε ότι αφορά του κινητήρες, το νέο VW Passat, το οποίο έχει ήδη σημειώσει περισσότερες από 22 εκ. πωλήσεις από το 1973 μέχρι σήμερα, θα «φορά» ένα πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων με ισχύ 120 ίππους και έναν 2λιτρο, επίσης TDI, με αποδόση 150, 190 και 240(!) ίππων. Για τους λάτρεις των κινητήρων βενζίνης, διαθέσιμοι θα είναι τόσο ο γνωστός 1.4 TSI (με 125 και 150 ίππους) όσο και οι αντίστοιχοι των 1.8 και 2.0 λίτρων. Ο πρώτος αναμένεται να αποδίδει 180 ίππους και ο δεύτερος, στις δύο διαθέσιμες παραλλαγές του, 220 και 280 ίππους.
Δε μένει παρά να περιμένουμε, λοιπόν, προκειμένου να επαληθευτούν οι παραπάνω πληροφορίες και –φυσικά- το πλήρες σχεδιαστικό προσωπείο του νέου VW Passat._Χ.Α.