X
Επικαιρότητα

Πλήρης αποκάλυψη για τη νέα Mercedes C63 AMG

Επιβεβαιώνοντας στο ακέραιο τις πληροφορίες που πρόσφατα δημοσιεύσαμε, η γερμανική εταιρεία λύνει τη σιωπή της αποκαλύπτοντας πλήρως την κορυφαία έκδοση της νέας C-Class.

 

Επιβεβαιώνοντας στο ακέραιο τις πληροφορίες που πρόσφατα δημοσιεύσαμε, η γερμανική εταιρεία λύνει τη σιωπή της αποκαλύπτοντας πλήρως την κορυφαία έκδοση της νέας C-Class.

Πρόκειται για την νέα C63 AMG, σε έκδοση sedan και station wagon, η οποία εγκαταλείπει, όπως σας είχαμε προαναγγείλει, τον θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 6,2 λίτρων υιοθετώντας το τεχνολογικό υπερτροφοδοτούμενο διαμάντι της παρουσιασθείσας πριν λίγες μόλις μέρες AMG GT. Θυμίζουμε πως πρόκειται για έναν κινητήρα με δύο τούρμπο, χωρητικότητα 4,0 λίτρων, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο παραλλαγές: η πρώτη, για την «κανονική» C63 θα έχει απόδοση 476 ίππων/5.500-6.250 σ.α.λ. σε συνδυασμό με ροπή 650 Nm/1.750-4.500 σ.α.λ., ενώ για την κορυφαία έκδοση S, η ισχύς… εκτοξεύεται στους 510 ίππους και η ροπή στα 700 Nm, στους ίδιους κατά αντιστοιχία ρυθμούς περιστροφής του V8! Όπως θα περίμενε κανείς, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του 7τάχυτου Speedshift MCT κιβωτίου της εταιρείας (διπλού συμπλέκτη, ασφαλώς) εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη) και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,1 και 4,0 δλ. για τις δύο εκδόσεις sedan. Από εκεί και πέρα, το κιβώτιο διαθέτει πέντε προγράμματα λειτουργίας (Χειροκίνητο μέσω των μεταλλικών paddles πίσω από το τιμόνι, C: Controlled Efficiency, S: Sport, S+: Sport Plus, και ειδικά στην C63 S, το R: Race), ενώ «μεγάλη» έκδοση S διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, σε αντίθεση με την μικρότερη που διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, επιλογή που είδαμε για πρώτη φορά στην εντυπωσιακή GT.

Οι δύο εκδόσεις διαφέρουν και σε αρκετούς ακόμα τομείς, πέραν της απόδοσης του κινητήρα τους. Πιο συγκεκριμένα, τροχούς διαμέτρου 19 ιντσών καθώς και ενεργές βάσεις κινητήρα, όπως και η κουπέ GT, ενώ έκδοση των 476 ίππων τροχούς 18 ιντσών. Τα κεραμικά φρένα, αλλά και το σύστημα που μεταβάλλει την ηχητική του συστήματος εξαγωγής και μάλιστα σε τρία στάδια, ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό των δύο εκδόσεων. Και οι δύο, πάντως, διαθέτουν μια χαμηλότερη κατά 25 χλστ. ανάρτηση, οποία μάλιστα μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία διαφορετικά settings, ενώ αντίστοιχος είναι ο αριθμός των επιλογών και σε ότι αφορά τη λειτουργία του ESP (ESP On, ESP Off κα ρύθμιση με την ονομασία Handling). 

Σε ότι αφορά την σχεδίαση, οι νέες C63 κλέβουν τις εντυπώσεις χάρη στον πιο επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ εντυπωσιακά είναι τόσο τα πλευρικά όσα και τα πίσω αεροδυναμικά… κοσμήματα. Στο εσωτερικό τώρα, οι Γερμανοί, θέλοντας να αντιμετωπίσουν με ακόμα περισσότερα… όπλα τον ομοεθνή ανταγωνισμό και συγκεκριμένα την επίσης νέα BMW M3, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους δημιουργώντας έναν εσωτερικό διάκοσμο με κορυφαία αισθητική και ποιότητα, στον οποίο δεσπόζουν τα μπάκετ καθίσματα που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση από την AMG, το «κομμένο» στο κάτω μέρος πηδάλιο, αλλά και ο ειδικής σχεδίασης πίνακας οργάνων._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!