top icon
Επικαιρότητα

Πλήρη στοιχεία για την BMW M4 Convertible

Αρκετούς μήνες μετά την αποκάλυψή της, οι Βαυαροί ανοίγουν πλήρως to φάκελο της ανοιχτής πρόκλησης που ακούει στο όνομα M4 Convertible.

Αρκετούς μήνες μετά την αποκάλυψή της, οι Βαυαροί ανοίγουν πλήρως to φάκελο της ανοιχτής πρόκλησης που ακούει στο όνομα M4 Convertible.

Όπως συνέβη και με τις παλαιότερες εκδόσεις Μ του μεσαίου κουπέ μοντέλου της BMW, έτσι και με τη νεότερη, που πλέον φέρει τον ονομασία M4, τη γκάμα έρχεται να συμπληρώσει και επισήμως πλέον η ανοιχτή παραλλαγή του. Όπως συμβαίνει και με την κλειστή Μ4 και Μ3 (κουπέ και 4θυρη αντίστοιχα), κάτω από το καπό της νέας Μ4 Convertible φιλοξενείται ο γνωστός 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας TwinPower Turbo των 3,0 λίτρων της εταιρείας, ο οποίος και αποδίδει 431 ίππους σταθερά από τις 5.500 έως και τις 7.300 σ.α.λ. σε συνδυασμό με ροπή 550 Nm από τις 1.800 έως και τις 5.500 σ.α.λ.  συνδυάζεται δε είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με το κορυφαίο σε απόδοση 7τάχυτο M-DCT (διπλού συμπλέκτη) εξασφαλίζοντας στο ομολογουμένως βαρύ, λόγω των ενισχύσεων, αμάξωμα των 1750 κιλών επιτάχυνση 4,6 ή 4,4 δλ. αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, οι επιλογές των ανθρώπων της BMW κρίνονται απόλυτα επιτυχημένες, καθώς η M4 Convertible αποδεικνύεται αρκούντως κομψή, όντας την ίδια στιγμή εξαιρετικά… αρρενωπή και επιθετική από όποια γωνιά κι αν την αντικρίσει κανείς. Η οροφή της δε (μεταλλική, τριών τμημάτων) ανοιγοκλείνει με ταχύτητα 18 χλμ./ώρα μέσα σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τα 20 δλ. Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερη εντύπωση στον τομέα του ντιζάιν προκαλούν οι μαύρες γρίλιες της μάσκας, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, το «τονισμένο» καπό (αλουμινένιο), οι κομψοί τροχοί των 18 ιντσών (19 ιντσών προαιρετικά), τα φαρδιά ελαστικά διαστάσεων 255/40 και 255/40 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα δύο διπλά ζεύγη των απολήξεων της εξάτμισης, καθώς και οι κίτρινες δαγκάνες των φρένων.

Η νέα M4 Convertible των 121.000 ευρώ, η οποία θα είναι διαθέσιμη και στη χώρα μας στις αρχές του μήνα, είναι «προικισμένη» με όλες τις κορυφαίες σπορ τεχνολογίες της M Division της εταιρείας, ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζουν τα προαιρετικά κεραμικά φρένα, η ανάρτηση Adaptive M, η οποία διαθέτει τρεις ρυθμίσεις, καθώς και το διαφορικό Adaptive M Differential._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ