Σύμφωνα με δηλώσεις του γ.γ του Υπουργείου Οικονομικών, Ηλία Πλασκοβίτη, η κυβέρνηση μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο αύξησης του ορίου της εργοστασιακής αξίας πάνω από την οποία επιβάλλεται ο φόρος πολυτελείας σε μια προσπάθεια να επιβραδυνθεί η κάθετη πτώση στις πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με δηλώσεις του γ.γ του Υπουργείου Οικονομικών, Ηλία Πλασκοβίτη, η κυβέρνηση μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο αύξησης του ορίου της εργοστασιακής αξίας πάνω από την οποία επιβάλλεται ο φόρος πολυτελείας σε μια προσπάθεια να επιβραδυνθεί η κάθετη πτώση στις πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων.
Αν μη τι άλλο, το ενδεχόμενο αυτό δεν αποτελεί παρά μια τονωτικού τύπου ένεση από τη μεριά της πολιτείας στα πλαίσια μιας αγοράς που πλέον πλήττεται σφοδρά από την περιρρέουσα οικονομική πραγματικότητα σημειώνοντας μια μέση κάμψη της τάξης του 60%. Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα δήλωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Οικονομικών, η κυβέρνηση εξετάζει το σενάριο μείωσης των τελών ταξινόμησης, η οποία θα συνδυαστεί με την αύξηση του ορίου της εργοστασιακής αξίας πάνω από την οποία θα επιβάλλεται ο φόρος πολυτελείας. Με δεδομένο ότι σήμερα το όριο αυτό έχει οριστεί στο ποσό των 17.000 ευρώ, μεγάλη είναι η πιθανότατα να αναπροσαρμοστεί στις 20.000 ευρώ ή ακόμα και στις 25.000 ευρώ.
Χαρακτηριστικά, ο κ. Πλασκοβίτης δήλωσε ότι «η ένταση της φορολόγησης λειτούργησε αποθαρρυντικά για τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων μεταφέροντας μερίδιο αγοράς από τα αυτοκίνητα μεσαίας αξίας στα αυτοκίνητα πολύ μικρής αξίας». Συμπλήρωσε δε ότι «η όποια κίνηση αποφασιστεί θα έχει σκοπό να ελαφρύνει το κόστος πώλησης όχι των αυτοκινήτων υπερβάλλουσας πολυτέλειας αλλά των αυτοκινήτων ενός μεσαίου επιπέδου». _Χ.Α.