X
Επικαιρότητα

Pirelli «K-Pressure»

Τα συστήματα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προμηθεύουν, είναι έμμεσου τύπου. Αν και είναι δύσκολο να συμβεί και τα τέσσερα ελαστικά να χάσουν ταυτόχρονα πίεση αέρα, το πιθανότερο με τα υπάρχοντα συστήματα είναι να μην γίνει αντιληπτό εγκαίρως το πρόβλημα.
Η καινοτομία που παρουσίασε η Pirelli στο πλαίσιο του προγράμματος Technology in revolution, ονομάζεται K-Pressure. Η δράση του συστήματος είναι τελείως καινούργια και βασίζεται σε ένα μηχανισμό με αισθητήρα ενσωματωμένο στην τάπα της βαλβίδας του ελαστικού. Αποδεικνύεται δε, εξαιρετικά χρήσιμο τόσο σε συμβατικά όσο και σε Run Flat ελαστικά (σε περίπτωση κλαταρίσματος οδηγούνται με μέγιστο όριο ταχύτητας 80 χλμ/ώρα, για 150 χιλιόμετρα), δείχνοντας σε πραγματικό χρόνο τις απώλειες της πίεσης, με απλό τρόπο.
Οπτικό σήμα στην κεφαλή της βαλβίδας
άσπρο: ΟΚ
κόκκινο: Η πίεση πρέπει να ελεγχθεί
Τα πλεονεκτήματα του συστήματος K -Pressure είναι τα εξής:
Ελάχιστο βάρος: 3,5 γραμμάρια – κανένας κίνδυνος για τη ζυγοστάθμιση του ελαστικού.
Εύκολη τοποθέτηση: Βίδωμα των αισθητήρων στις βαλβίδες, αντικαθιστώντας τα καπάκια.
Χωρίς φθορά: δεν υπάρχει κίνδυνος ζημιάς του αισθητήρα κατά την τοποθέτηση/αφαίρεση του ελαστικού.
Αντικλεπτική προστασία.
Μέγιστη ακρίβεια: Αυτόματη αντιστάθμιση σε διαφορετικές εξωτερικές θερμοκρασίες και πιέσεις.

Το K-Pressure είναι άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!