X
Επικαιρότητα

Πιο κοντά στην παραγωγή το VW Golf R400

Έντονη είναι η φημολογία που θέλει τους Γερμανούς της VW να δίνουν το πράσινο φως για την ένταξη του Golf R400 στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της εταιρείας μέσα στο 2015.

Έντονη είναι η φημολογία που θέλει τους Γερμανούς της VW να δίνουν το πράσινο φως για την ένταξη του Golf R400 στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της εταιρείας μέσα στο 2015.

Το είδαμε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο στις αρχές της χρονιάς στην Έκθεση του Πεκίνου και σήμερα, λίγους μόλις μήνες μετά, το R400 της VW έρχεται για μια ακόμα φορά στο προσκήνιο. Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου που επικαλούνται «εσωτερική» πληροφόρηση, το εν λόγω μοντέλο βαδίζει ολοταχώς προς την γραμμή παραγωγής του Wolfsburg με στόχο την ένταξή του ως το κορυφαίο από κάθε σκοπιά μοντέλο της οικογένειας Golf πριν το πέρας της επόμενης χρονιάς. Από πλευράς σχεδίασης, το R400 αναμένεται να κρατήσει τους γνώριμα χαμηλούς τόνους που είδαμε στο υπάρχον GTI και παλαιότερα στην έκδοση R, με τις όποιες «προσθήκες» σε σύγκριση με αυτά να μην είναι κραυγαλέες και να περιορίζονται στον τροποποιημένο προφυλακτήρα εμπρός, στον νέο διαχύτη αέρα πίσω και φυσικά στους διαφορετικούς τροχούς.

Κάτω από το καπό του θα συναντήσουμε τον 2λιτρο TFSI του Ομίλου με τα διαφορά ότι θα αποδίδει, ειδικά για την περίσταση, περί τους 400 ή και παραπάνω ίππους. Φυσικά, με τόση… ποσότητα ισχύος, αλλά και ροπή που θα φλερτάρει τα 500 Nm, η επιλογή των ιθυνόντων της VW σε ότι αφορά τη μετάδοση της κίνησης είναι μονόδρομος (βλ. τετρακίνηση). Από εκεί και πέρα, το κορυφαίο Golf είναι πολύ πιθανό να είναι το πρώτο μοντέλο της VW που θα «φορέσει» το νέο 10τάχυτο DSG κιβώτιο της εταιρείας που διόλου τυχαία(;) παρουσιάστηκε μόλις χθες. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τόσο το μεταξόνιο όσο και τα μετατρόχια του νέου Golf R400 δεν θα διαφοροποιούνται σε σχέση με τα ταπεινότερα μοντέλα της οικογένειας ούτως ώστε να ενταχθεί χωρίς… παρατράγουδα στη γραμμή παραγωγής της VW, ενώ σε αντίθεση, τα φρένα θα είναι διαφορετικά, προερχόμενα από την ομόσταυλη Audi.

Αν σώνει και καλά πρέπει να προσδιορίσουμε τον ακριβή χρόνο παρουσίασης του νέου αυτού δημιουργήματος της VW, τότε μάλλον αυτός είναι ο προσεχής Σεπτέμβριος και τόπος η «εντός έδρας» Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!