Αβέβαιο παραμένει το μέλλον για τον διάσημο ιταλικό σχεδιαστικό οίκο, καθώς η Mahindra «αυξάνει» τις απαιτήσεις της.
Παρά το δεδηλωμένο ενδιαφέρον για την εξαγορά και διάσωσή της από την ινδική Mahindra, η Pininfarina παραμένει σε… εκκρεμότητα με ό,τι κακό αυτό συνεπάγεται για την επόμενη μέρα της. Ο λόγος –ποιος άλλος- από τα δυσμενή οικονομικά αποτελέσματά της, τα οποία όπως αποδεικνύονται ολοένα και επιδεινώνονται. Σύμφωνα με τα πρόσφατα… μαντάτα, κατά τη διάρκεια του πρώτου 6μηνου της χρονιάς, η ιταλική φίρμα κατέγραψε ζημίες της τάξης των 4,4 εκ. ευρώ, ποσό που εκτοξεύει το συνολικό της χρέος στα 52,7 εκ. ευρώ. Θυμίζουμε πως μέχρι και το πέρας της περασμένης χρονιάς, οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονταν στα 44,8 εκ. ευρώ.
Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν πως μέσα στο μήνα που ήδη διανύουμε η Mahindra και οι εκπρόσωποί της θα επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές της ιταλικής φίρμας και συγκεκριμένα με τέσσερις μεγάλες τράπεζες, οι οποίες μέσα στο καλοκαίρι απέκλεισαν οριστικά και αμετάκλητα την απαίτησή τους για διαγραφή του μισού χρέους της Pininfarina προκειμένου να προχωρήσουν στην εξαγορά της. Σε κάθε περίπτωση, καθοριστική για τις μετέπειτα εξελίξεις αναμένεται να είναι η κίνηση των Ιταλών να παρουσιάσουν στους δανειστές τους σε εύλογο χρονικό διάστημα ένα νέο και προπάντων αξιόπιστο επενδυτικό-αναπτυξιακό πλάνο για τα επόμενα χρόνια.
Προς το παρόν, πάντως, η Pininfarina, σε συνεργασία με την De Rosa SK, προχώρησαν στην από κοινού παρουσίαση ενός πρωτοποριακού ποδηλάτου, το οποίο έχει εξελιχθεί στην αεροδυναμική σήραγγα της ιταλικής εταιρείας. Ολόκληρη η κατασκευή, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ζυγίζει μόλις 6,7 κιλά._Χ.Α.