Tο Peugeot 5008 κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφή στην εξαιρετικά σημαντική κατηγορία των SUV και τον τίτλο «SUV της χρονιάς», ενώ τον ίδιο τίτλο είχε αποσπάσει και το 2018, ακριβώς μετά την πρώτη του παρουσίαση.
Η διοργάνωση Company Car Today (CCT100) αναζητά τα καλύτερα αυτοκίνητα του εταιρικού καναλιού πώλησης ανά κατηγορία στην Μεγάλη Βρετανία. Τα κύρια χαρακτηριστικά που διακρίνουν ένα ποιοτικό εταιρικό αυτοκίνητο είναι, μεταξύ άλλων, το κόστος χρήσης, η τιμή, οι εκπομπές ρύπων, η αξία μεταπώλησης, το κόστος ασφάλισης και οι επιδόσεις. Η σημαντικότερη παράμετρος, ωστόσο, για να διακριθεί ένα αυτοκίνητο είναι η πλήρης ικανοποίηση του εταρικού πελάτη.
Η Peugeot το 2019 κατάφερε να αποσπάσει δύο πολύ σημαντικές βραβεύσεις στην εν λόγω διοργάνωση. Πιο συγκεκριμένα, το SUV 5008 κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά την κορυφή στην εξαιρετικά σημαντική 0κατηγορία των SUV και τον τίτλο «SUV της χρονιάς», ενώ τον ίδιο τίτλο είχε αποσπάσει και το 2018, ακριβώς μετά το πρώτο του λανσάρισμα. Παράλληλα, το νέο Peugeot Rifter διακρίθηκε ως το MPV της χρονιάς για το 2019.
Σχολιάζοντας το 5008 ο αρχισυντάκτης της διοργάνωσης, Paul Barker δήλωσε τα εξής: «Το SUV 5008 έχει εξαιρετική πορεία, αφού συνδυάζει στυλ και πρακτικότητα με την χαμηλή εκπομπή ρύπων και τα ελάχιστα κόστη χρήσης. Αποτελεί μία καλή απεικόνιση του πόσο μακριά έχει φτάσει η Peugeot με τα τελευταία της προϊόντα και αξίζει στο έπακρο το βραβείο του καλύτερου SUV για το 2019».
Στρέφοντας την προσοχή του στο πρόσφατα λανσαρισμένο Rifter ο κ. Barker συνέχισε, λέγοντας: «Το ολοκαίνουριο Rifter θέτει νέα standards για την πρακτικότητα και την μετακίνηση. Είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει τεράστιες δυνατότητες χώρου φόρτωσης, δυνατότητα και 7θέσιας διάταξης και εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης. Είναι μία καταπληκτική νέα άφιξη στην κατηγορία του».
Τόσο το Peugeot SUV 5008, όσο και το ολοκαίνουριο Rifter διατίθενται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου προδιαγραφών Euro 6,2, οι οποίοι προσφέρουν πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατ’ επέκταση εντυπωσιακή οικονομία καυσίμου και χαμηλή φορολογία._Δελτίο Τύπου