Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα των plug-in υβριδικών προτάσεών της, οι οποίες θα βασίζονται στα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας της.
Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα των plug-in υβριδικών προτάσεών της, οι οποίες θα βασίζονται στα υπάρχοντα μοντέλα της γκάμας της.
H μάχη για την επικράτηση στην κατηγορία των καθαρών αυτοκινήτων, πολύ περισσότερο μάλιστα σε εκείνη των πιο premium σε χαρακτήρα προτάσεων της αγοράς, ολοένα και εντείνεται, με τους Γερμανούς κατασκευαστές… πολυτελείας να έχουν τον κύριο λόγο καθορίζοντας συγχρόνως με τις επιλογές τους τις όποιες εξελίξεις. Σήμερα, ήταν η σειρά της Audi να προβεί σε ανακοινώσεις, καθώς οι ιθύνοντες του Ίνγκολσταντ επιβεβαίωσαν και επίσημα τις πληροφορίες που τους ήθελαν να διευρύνουν στο εγγύς μέλλον τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών της όσον αφορά τις plug in υβριδικές της προτάσεις. Έτσι, μετά το Audi A3 E-tron, όπως δήλωσε ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, θα ακολουθήσει το λανσάρισμα της αντίστοιχης παραλλαγής του Q7 μέσα στο 2015 και εν συνεχεία εκείνο των πολυτελών Α6 και Α8. Όπως γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω, η Audi, σε αντίθεση με τον μεγάλο της αντίπαλο, την BMW, ακολουθεί έναν λιγότερο πρωτοποριακό σε φιλοσοφία δρόμο (και για πολλούς, έναν δρόμο πιο σίγουρο σε εμπορικό επίπεδο!), καθώς οι «καθαρές» προτάσεις της υιοθετούν μια λιγότερο καινοτομική τεχνολογία (βλ. υβδριδική) εγκατεστημένη μάλιστα στα ήδη υπάρχοντα-καταξιωμένα μοντέλα της γκάμας. Κάτι που, σε αντιδιαστολή, οι Βαυαροί της BMW δεν έπραξαν, καθώς πήραν το ρίσκο και επέλεξαν να δημιουργήσουν ένα εντελώς νέο και διαφορετικό σε στοιχεία σχεδιασμού brand (βλ. σειρά μοντέλων i) υιοθετώντας μάλιστα λύσεις άμεσα συνδεδεμένες αποκλειστικά με την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.
Έτσι, απέναντι στo πρωτότυπο σχεδιαστικά και αμιγώς ηλεκτρικό i3, η Audi παρατάσσει το σαφώς πιο… γήινο αμάξωμα του γνωστού μας A3 Sportback, το οποίο, στην έκδοση E-Tron, που πολύ σύντομα θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη, συνδυάζεται με ένα plu in υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελούμενο από έναν 1.400αρη TSI κινητήρα εσωτερικής καύσης με απόδοση 150 ίππων και έναν ηλεκτρικό, με ισχύ 102 ίππων. Συνδυαστικά, ωστόσο, με δεδομένο ότι οι δύο μονάδες παραγωγής ενέργειας ουδέποτε θα λειτουργήσουν ταυτόχρονα με όλη τους την ισχύ, η απόδοση φτάνει τους 204 ίππους, τιμή που αποδεικνύεται ικανή να εξασφαλίζει στο νέο A3 E-Tron τελική ταχύτητα έως και 222 χλμ,/ώρα. Το αμάξωμα των 1.540 κιλών (+300 κιλά σε σχέση με ένα συμβατικό Audi A3 Sportback) παρουσιάζει, έναντι των αμιγώς ηλεκτρικών προτάσεων, όπως εκείνη το i3 της BMW, το πολύ σημαντικό πλεονέκτημα της μεγάλης αυτονομίας, με την τελευταία να ανέρχεται είτε στα 600 είτε στα 50 χλμ. με την βοήθεια του θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα, αντίστοιχα._Χ.Α.