Ταυτόχρονα σχεδόν με το λανσάρισμα του iPAD στη Γηραιά Ήπειρο, η VW παρουσιάζει το δικό της ηλεκτρονικό έντυπο για το επαναστατικό αυτό προϊόν της Apple.
Ταυτόχρονα σχεδόν με το λανσάρισμα του iPAD στη Γηραιά Ήπειρο, η VW παρουσιάζει το δικό της ηλεκτρονικό έντυπο για το επαναστατικό αυτό προϊόν της Apple.
Η VW είναι η πρώτη εταιρεία που εισάγει τη συγκεκριμένη εφαρμογή στον κλάδο του αυτοκινήτου δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό περιοδικό, με την ονομασία Digital Automotive Space (DAS), το οποίο αφορά σε όλα τα προϊόντα της. Αναμφίβολα, πρόκειται για έναν από τους πλέον σύγχρονους και πρωτοποριακούς τρόπους προώθησης των αυτοκινήτων VW και μια ιδέα του Luca de Meo, του ανθρώπου δηλαδή που καιρό τώρα κατέχει τα ηνία του τμήματος marketing του Γκρουπ VW.
Μέσω του iPAD και του DAS, ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να αποκτά όλες τις πληροφορίες που αναζητά και, ταυτόχρονα, εφόσον το επιθυμεί, μια ενεργή επικοινωνία με την ίδια την εταιρεία καταθέτοντας είτε τις προτάσεις του είτε τις τυχόν απορίες του. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας που κάνει το iPAD να ξεχωρίζει θα απεικονίζονται, σε τρισδιάστατη μάλιστα μορφή, όλα τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, ενώ πολύ σύντομα όλο το υλικό του εντύπου θα τυπώνεται από τους ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας και θα διανέμεται σε πέντε διαφορετικές γλώσσες στις αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Επιπρόσθετα, πρόσβαση στο περιεχόμενο του «εντύπου» θα έχουν όχι μόνο οι ιδιοκτήτες του iPAD, αλλά και οι χρήστες του διαδικτύου, καθώς όλο το υλικό του DAS θα αναρτάται και στο ιντερνέτ, ήδη από τον μήνα που διανύουμε._ Χ.Α.