top icon
Επικαιρότητα

Παράπονα: 8% για καύσιμα & 3% για οχήματα

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Ανάπτυξης, τα παράπονα, οι τηλεφωνικές (στον αριθμό 1520) και οι έγγραφες καταγγελίες που έφθασαν στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το πρώτο εξάμηνο του 2006 για το σύνολο των προϊόντων της ελληνικής αγοράς, αυξήθηκαν κατά 37.3% σε σχέση με πέρισυ.
 
Από τα παράπονα και τις καταγγελίες αυτές το 8% αφορούσε τα καύσιμα, ενώ το 3% είχαν ως αντικείμενο τα αυτοκίνητα, τα δίτροχα και τα ανταλλακτικά. Αυτό σε αριθμούς σημαίνει 856 περιπτώσεις για τον τομέα των καυσίμων και 321 για τον αντίστοιχο των οχημάτων και των ανταλλακτικών.  
 
Άφθονες ήταν οι καταγγελίες και για τις ασφαλιστικές εταιρείες, δεν γνωρίζουμε όμως πόσες ακριβώς από αυτές είχαν σχέση με ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων. 
 
Το σύνολο των παραπόνων-καταγγελιών το πρώτο εξάμηνο του 2006 ήταν 10.695, εγγράφως οι 3.664 και τηλεφωνικώς οι 7.031. Από αυτά διευθετήθηκε υπέρ των καταναλωτών το 47.26%, το 2.51% διερευνάται ακόμα, το 32.63% προχώρησε για επίλυση σε άλλες αρμόδιες υπηρεσίες, το 9.42% ήταν χωρίς βάση και το 8.18% θα βρεί λύση στις δικαστικές αίθουσες. 
 
Κλείνοντας, θα πρέπει να πούμε πως το έργο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή τα δύο τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται πολύ θετικό για την προστασία του αγοραστικού κοινού. Γι αυτό λοιπόν, μη διστάζετε: τηλεφωνήστε στο 1520. Δεν θα σας ακούσουν μόνο, θα κάνουν ό,τι μπορούν για σας…  
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ