Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων «χτύπησε η καρδιά» των ελληνικών αγώνων το Σαββαοτκύριακο, καθώς η Start Line διοργάνωσε τον 4ο φετινό αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές για φέτος κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μαζευτεί και πολύς κόσμος στην πίστα.
Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων «χτύπησε η καρδιά» των ελληνικών αγώνων το Σαββαοτκύριακο, καθώς η Start Line διοργάνωσε τον 4ο φετινό αγώνα με τις περισσότερες συμμετοχές για φέτος κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να μαζευτεί και πολύς κόσμος στην πίστα. Το θετικό αυτό γεγονός έφερε αρκετά χαμόγελα και αισιοδοξία για το μέλλον, η οποία μάλιστα ενισχύθηκε και από την αμιγώς αγωνιστική διαδικασία όπου είχαμε αρκετές ενδιαφέρουσες μονομαχίες.
Το πρόγραμμα άνοιξε η κατηγορία Sport όπου την pole position είχε ο Βαγγέλης Κατσίνας με το Peugeot 106 Maxi. Νικητής αναδείχθηκε ο Δημήτρης Λούκος με το Citroen AX αφού πρώτα έδωσε σκληρή μάχη με τον Τρύφωνα Χασάπη με ίδιο αυτοκίνητο. Στην εκκίνηση ο Χασάπης έστριψε πρώτος αλλά στον επόμενο γύρο ο Κατσίνας ανέλαβε ξανά την κορυφή. Στον 4ο γύρο δυστυχώς για τον έμπειρο οδηγό, ένα πρόβλημα στο Peugeot 106 Maxi τον ανάγκασε να εγκαταλείψει και από την «κοκορομαχία» Λούκου με Χασάπη επικράτησε ο δεύτερος. Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη καθώς η πίεση έφερε προβλήματα στο AX του Πελοποννήσιου με αποτέλεσμα οι τελευταίοι γύροι να είναι σαφώς πιο εύκολοι για τον Λούκο που πήρε μια ακόμη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα στην κατηγορία Sport. Στο βάθρο τον ακολούθησαν οι Δημήτρης Δέγλερης και Λεωνίδας Λεοντόπουλος με δύο Peugeot 106 που στάθηκαν αξιοπρεπέστατα απέναντι στον ισχυρότερο ανταγωνισμό και μάλιστα στα πρώτα στάδια της κούρσας ήταν αμφότεροι απειλητικοί κυρίως προς τον Χασάπη. O Κοσιάβελος με το άλλο Peugeot ήταν τέταρτος και στο βάθρο της κατηγορίας 2 και ακολούθησε ο Ξηνταράς εμπρός από τον Χασάπη που αρκέστηκε τελικά στη δεύτερη θέση της κατηγορίας 3.
Στην κατηγορία των Ιστορικών είχαμε λιγότερο ενδιαφέρον κυρίως γιατί η εντυπωσιακή οδήγηση του Θόδωρου Εδιπίδη με το εκπληκτικό TVR Griffith δεν επέτρεψε σε κανέναν να διεκδικήσει τη νίκη. Μάριος Σταφυλοπάτης με Porsche 911 RSR και Ανδρέας Καροτσιέρης με Porsche 911 βρέθηκαν στο βάθρο. Ο Καροτσιέρης πίεζε στους πρώτους γύρους αλλά στη συνέχεια σταμάτησε με αποτέλεσμα να μειωθεί το ενδιαφέρον και για τη δεύτερη θέση. Πιο πίσω βρέθηκε ο Βασίλης Γόντικας με το Vauchall 2300 που έκανε εκπληκτική εκκίνηση και μπήκε από νωρίς στους κορυφαίους, ενώ Καπουρελάκος (Simca Rallye) και Παπαδόπουλος (Mini) είχαν το δικό τους αγώνα εμπρός από τον Nigel Reuben με το Ford GT40.
Τέλος στον κορυφαίο αγώνα της ημέρας στην Open ο Αντώνης Αθυμαρίτης (Lancia Integrale) μετέτρεψε την pole position που είχε σε νίκη με αρκετά εμφατικό τρόπο καθώς επικράτησε στη μονομαχία με τον Γιώργο Καϊτατζή με Ford Escort WRC. O Αθυμαρίτης παρά το γεγονός πως είχε μια μικρή έξοδο στους πρώτους γύρους κατάφερε να βρει το πάτημά του στη συνέχεια, να προσπεράσει τον Καϊτατζή και να πάρει τη νίκη. Δεύτερος τερμάτισε ο Σπύρος Παπαδόπουλος με Opel Kadett GTE που είχε και μια άτυχη στιγμή όταν τον χτύπησε από πίσω ο νεαρός Γιώργος Κουρνιάτης με Ford Escort MKII, ενώ τρίτος ολοκλήρωσε ο πρεσβύτερος Θανάσης Κουρνιάτης με το άλλο MKII της οικογένειας. Ο Κώστας Αθυμαρίτης με το Ford Sierra πίεσε προς το τέλος για να φτάσει τον Κουρνιάτη αλλά δεν τα κατάφερε, ενώ πίσω του, δηλαδή πέμπτος ήταν ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με το Ford Escort Cosworth. Ο αγώνας καθυστέρησε να ξεκινήσει λόγω του ότι στη ράμπα της εκκίνησης ο Γιώργος Κεχαγιάς αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του Ford Sierra, ενώ λίγο πριν το τέλος ο Βασίλης Παπαγγελής αντίκρισε την ασπρόμαυρη σημαία λόγω του ότι εμβόλισε τον Δημήτρη Καπράλο με Opel Astra. Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας είναι στην Τρίπολη στις 10-11 Δεκεμβρίου.