Αυτός είναι ο νέος ηλεκτροκινητήρας της VW
Η VW παρουσίασε έναν νέο, πιο αποδοτικό και πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που θα δούμε να υιοθετείται άμεσα από τα επερχόμενα EV της.
BYD Dolphin: Από την Κίνα με αγάπη και τιμή 30.000 ευρώ
Η BYD θα λανσάρει στην Ευρώπη το ηλεκτρικό BYD που θα κοστίζει χωρίς επιδοτήσεις και άλλα… προνόμια όχι περισσότερα από 30.000 ευρώ.
Polestar 4: Πρεμιέρα στη Σαγκάη
Η Polestar θα αποκαλύψει το επόμενο αυτοκίνητό της, το Polestar 4, στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης στις 18 Απριλίου 2023.
Αναβαθμισμένο πλαίσιο Opel GSe για άνεση και δυναμικές επιδόσεις
Τα νέα ηλεκτροκίνητα Opel Astra GSe και Grandland GSe συνδυάζουν ιδανικά τη σπορ οδήγηση και την περιβαλλοντική ευθύνη, καθώς εφαρμόστηκαν ειδικές ρυθμίσεις στο πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης των μοντέλων GSe.
Μεγάλο Σάββατο: Τι ώρα είναι τα τελευταία δρομολόγια σε Μετρό, Ηλεκτρικό και Τραμ
Με μειωμένο ωράριο λειτουργούν, το Μεγάλο Σάββατο, όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
Abarth 500e: 6.000 ώρες εξέλιξης για τoν τέλειο σπορ ήχο
Με το σύστημα παραγωγής ήχου, το αμιγώς ηλεκτρικό Abarth 500e αποκτά αν το θελήσει ο οδηγός του τον δυναμικό ήχο ενός σπορ αυτοκινήτου με θερμικό κινητήρα, στοιχείο που συμβάλει στην οδηγική απόλαυση που προσφέρει το μοντέλο.
Αποκάλυψη για την ηλεκτρική Lancia Pu+Ra HPE
Το πρωτότυπο Pu+Ra HPE της Lancia είναι ηλεκτρικό και αποτελεί φορέα των σχεδιαστικών και όχι μόνο τάσεων της αναγεννημένης ιταλικής εταιρείας στον κόσμο της ηλεκτρικής κινητικότητας.
Σε νέα φάση η συμμαχία Renault – Nissan
O γάμος μεταξύ Renault και Nissan, που ξεκίνησε πριν από σχεδόν 25 χρόνια και πέρασε από χίλια κύματα, σήμερα φαίνεται πως βαδίζει προς τη δεύτερη νιότη του.
Nissan Skills Foundation: Μετατρέποντας τη μηχανική αυτοκινήτων σε παιδικό παιχνίδι
Η Nissan έχει βρει έναν τρόπο να ανοίξει τον κόσμο της μηχανικής και της κατασκευής αυτοκινήτων στα νέα μυαλά.
Τα αυτοκίνητα της Ford θα μπορούν να βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης
Η Ford δοκιμάζει τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) η οποία θα επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα τα οποία παράγονται στο Κέντρο EV της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας να βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι.