Το Nurburgring απαγορεύει σε αυτοκίνητα που δεν μπορούν να φτάσουν τα 130 χλμ./ώρα να κινούνται στην πίστα
Αυτοκίνητα με τελική ταχύτητα μικρότερη των 130 χλμ./ώρα δεν θα επιτρέπονται πλέον στο Nurburgring, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η διαφορά μεταξύ των πιο αργών και των πιο γρήγορων οχημάτων στην πίστα.
Η Volvo συνεργάζεται με την πλατφόρμα καινοτομίας «Plug and Play»
Η Volvo και η παγκόσμια πλατφόρμα καινοτομίας Plug and Play συμπράττουν για να φέρουν την προηγμένη τεχνολογία για βιώσιμη κινητικότητα πιο κοντά στην περιοχή της Σκανδιναβίας.
Θεσσαλονίκη: Ραγδαία αύξηση στη χρήση κοκαΐνης αποκαλύπτουν τα τροχαία δυστυχήματα
Η ιατροδικαστική έρευνα, επικεντρωμένη στα τροχαία δυστυχήματα την τελευταία διετία στη Θεσσαλονίκη, αποκάλυψε «ραγδαία αύξηση της χρήσης κοκαΐνης».
Μπορεί το Μαρόκο να σώσει την Ευρώπη;
Το Μαρόκο έχει μεγάλες φιλοδοξίες να εξάγει ηλεκτρική ενέργεια, αλλά μήπως θα έπρεπε να δώσει προτεραιότητα στην εγχώρια αγορά του;
Aυλαία για τον ΔΕΗ Ποδηλατικό Γύρο Ελλάδας
Θρίαμβος του Γιούρι Λεϊτάο στο πέσιμο της αυλαίας του ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας. Κράτησε μέχρι το τέλος την πορτοκαλί φανέλα ο Ανδρέας Μιλτιάδης.
Τέταρτο ηλεκτρικό SUV ετοιμάζει η Jeep
Μετά τα Recon, Wagoneer S και Avenger 4x4 θα ακολουθήσει μέσα στο 2025 ένα ακόμα ηλεκτρικό SUV της Jeep, το οποίο ενδεχομένως να τοποθετηθεί στη μικρομεσαία κατηγορία.
Θα «σκάσει» το Twitter στα χέρια του Elon Musk;
Ο πρώην CEO του Twitter πιστεύει πως ο Elon Musk είναι ακατάλληλος για τη θέση που κατέχει στη δημοφιλή πλατφόρμα, την ώρα που η σύγχυση μεγαλώνει λόγω των αμφιλεγόμενων αποφάσεων του.
Στην Αρχαία Ολυμπία ο επίλογος του ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας
Στην ιερή γη που γέννησε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, την Αρχαία Ολυμπία, το κλείσιμο του ΔΕΗ Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας.
Οι Τσέχοι της Skoda κατασκεύασαν 500.000 μπαταρίες στη Mlada Boleslav
Η μονάδα της Skoda επιδίδεται συστηματικά πλέον στην κατασκευή μπαταριών που εγκαθίστανται σε plug-in hybrid και ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group.
Προχωρούν τα έργα στον οδικό άξονα «Πάτρα – Πύργος»
Ο νέος οδικός άξονας «Πάτρα - Πύργος», συνολικού μήκους 74,5 χιλιομέτρων, θα συντομεύσει τη διάρκεια της διαδρομής ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της δυτικής Ελλάδας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την οδική ασφάλεια.