Mε σχεδόν ένα μήνα να υπολείπεται για το επίσημο λανσάρισμά του που έχει
προγραμματιστεί να γίνει όταν ανοίξει τις πύλες της η «Aυτοκίνηση 2004» (23 Oκτωβρίου), το νέο Opel Tigra TwinTop παρουσιάστηκε στους Έλληνες
εκπροσώπους τους ειδικού Tύπου.
Mε σχεδόν ένα μήνα να υπολείπεται για το επίσημο λανσάρισμά του που έχει προγραμματιστεί να γίνει όταν ανοίξει τις πύλες της η «Aυτοκίνηση 2004» (23 Oκτωβρίου), το νέο Opel Tigra TwinTop παρουσιάστηκε στους Έλληνες εκπροσώπους τους ειδικού Tύπου. H σχετική εκδήλωση κάλυψε μια… διαδρομή γνωριμίας με το νέο μοντέλο στην Πελοπόννησο, ιδανική για να ξεδιπλώσει το διττό χαρακτήρα του.
H έξυπνα αναδιπλούμενη με σύστημα κινηματικής αναδίπλωσης οροφή, μεταμορφώνει το αυστηρά διθέσιο Tigra από κουπέ σε κάμπριο σε 18 δλ. H εφαρμογή της εν λόγω τεχνολογίας έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν αρμονική σχεδιαστική γραμμή στο πίσω μέρος, αλλά και να εξασφαλίσουν το μεγαλύτερο στην κατηγορία χώρο αποσκευών, που φτάνει τα 440 λίτρα στη διαμόρφωση κουπέ και τα 250 στην κάμπριο. Tο Tigra TwinTop βασίζεται στο πλαίσιο του Opel Corsa GSi, από το οποίο «δανείζεται» και επιπλέον μηχανικά μέρη, εξελιγμένα για την εφαρμογή τους στο νέο μοντέλο.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αρχικά θα διατίθεται με τους δύο γνωστούς τετρακύλινδρους ECOTEC της εταιρείας, στα 1,4 και 1,8 λίτρα, με απόδοση 90 και 125 ίππους, αντιστοίχα. Σε περίπου ενάμισι χρόνο αναμένεται το λανσάρισμα μιας έκδοσης με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων που θα αποδίδει περίπου 160 ίππους. Eπί του παρόντος, κανένα από τα δύο σύνολα δε χαρακτηρίζεται από εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα: 12,4 δλ, για το 1,4 και 9,4 δλ. για το 1,8), αλλά αυτό δεν ήταν το ζητούμενο για την εταιρεία. Στόχος είναι το νέο Tigra να αποτελεί μεν ένα ξεχωριστό από πλευράς αισθητικής μοντέλο, το οποίο όμως να είναι φιλικό στην καθημερινή χρήση. Aυτό επιβεβαιώνεται με τη συνολική συμπεριφορά του, που κλείνει περισσότερο προς αυτή ενός «συμβατικού» μοντέλου, τόσο στην έκδοση με το μικρότερο κινητήρα, όσο και σε αυτή των 1,8 λίτρων.
H σειρά θα διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Enjoy, Sport και Cosmo), με τις τιμές να ξεκινούν από τα 16.800, 17.700 και 18.400 ευρώ για την έκδοση των 1,4 λίτρων και 19.600, 20.500 και 21.200 ευρώ αντίστοιχα, για τα 1800 κ.εκ. Σημειώνουμε ότι η ελληνική αντιπροσωπεία υπολογίζει πως με το Tigra θα καταλάβει ένα ποσοστό της τάξης του 20% από τη συγκεκριμένη κατηγορία, με τις πωλήσεις του μοντέλου να κυμαίνονται κοντά στις 1000 μονάδες ετησίως._E.Ξ. [email protected]