X
Επικαιρότητα

Opel GTC Concept

Η παγκόσμια πρεμιέρα του GTC Concept (Gran Turismo Coupé) στο 77ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δίνει μία εικόνα από το πόσο δυναμική και ανανεωμένη θα είναι η νέα σχεδιαστική άποψη της Opel στο μέλλον.
Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του (μήκος/πλάτος/ύψος: 4830/1867/1432 mm, μεταξόνιο 2737 mm) διαθέτουν επιθετική φυσιογνωμία που αναδεικνύεται από μεγάλες αλουμινένιες κάθετες εισαγωγές αέρα, οι οποίες τέμνουν τους προβολείς. Αυτά τα κατακόρυφα στοιχεία επαναλαμβάνονται στα στοιχεία της εξαγωγής, για μια ξεχωριστή, δυναμική εμφάνιση.
Ένα ακόμα σημαντικό σχεδιαστικό στοιχείο του δίθυρου coupé με τη είναι τα σχήματα και οι επιφάνειες του αμαξώματος. Οι μεταλλικές επιφάνειες υποδηλώνουν σπορτίφ στυλ σε συνδυασμό με κομψότητα, επιτυγχάνοντας ένα καλόγουστο οπτικό αποτέλεσμα. Το αυτοκίνητο υιοθετεί ανάγλυφες πλαϊνές γραμμές που εξελίσσουν το προφίλ Opel, το οποίο λανσάρεται από τα μοντέλα παραγωγής Antara και Opel GT.
Επιπλέον, μεγάλοι θόλοι αγκαλιάζουν το επιθετικό «πακέτο» ζαντών/τροχών, εκφράζοντας οπτικά την αυτοπεποίθηση που προσφέρει η άριστη οδική συμπεριφορά στον πελάτη. Χάρη στο φαρδύ μετατρόχιο (εμπρός/πίσω: 1627/1629 mm), το Opel GTC Concept έχει επιβλητική παρουσία, που αναδεικνύεται με ζάντες 20 ιντσών και ελαστικά 245/40 R20.
Το Opel GTC αντλεί ισχύ από έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 βενζινοκινητήρα 2.8 λίτρων, 300 ίππων, με δύο μεταβλητούς εκκεντροφόρους, ο οποίος συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Η μέγιστη ροπή των 400 Nm διατίθεται από τις 1.850 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. και η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα υπολογίζεται στα έξι δευτερόλεπτα περίπου. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.
Η ισχύς του κινητήρα κατανέμεται μέσω ενός προηγμένου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης, το οποίο ενσωματώνεται πλήρως στο προσαρμοζόμενο σύστημα διαχείρισης πλαισίου IDSPlus. Ένας ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενος μετατροπέας ροπής κατανέμει ομαλά την κινητήρια ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Το σύστημα ελέγχου επιτρέπει τη μεταφορά περισσότερης ισχύος στον πίσω άξονα, πριν συμβεί οποιαδήποτε απώλεια πρόσφυσης, για παράδειγμα σε μία γρήγορη επιτάχυνση. Αυτό δημιουργεί στον οδηγό αίσθηση παρόμοια με ενός σπορ πισωκίνητου οχήματος.
Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (μπλοκέ) στον πίσω άξονα παρέχει πρόσθετη ευστάθεια και πρόσφυση χάρη στην κατανομή ροπής μεταξύ των δύο πίσω τροχών.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!