X
Επικαιρότητα

Online πωλήσεις από την Volvo

Η σουηδική εταιρεία δείχνει έτοιμη να ξεκινήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της μέσω του διαδικτύου ενισχύοντας συγχρόνως ακόμα περισσότερο την online προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων της.

Η σουηδική εταιρεία δείχνει έτοιμη να ξεκινήσει τις πωλήσεις των μοντέλων της μέσω του διαδικτύου ενισχύοντας συγχρόνως ακόμα περισσότερο την online προώθηση και διαφήμιση των προϊόντων της.

Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις ανώτατων στελεχών της, μεσοπρόθεσμος στόχος της Volvo είναι η ταυτόχρονη «ηλεκτρονική» διάθεση ολόκληρης της γκάμας της σε παγκόσμιο επίπεδο. Σχετικές μελέτες της σουηδικής εταιρείας αποδεικνύουν πως οι επίδοξοι αγοραστές της είναι πλέον έτοιμοι να πραγματοποιήσουν την αγορά του αγαπημένου τους Volvo χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνο την… οθόνη του υπολογιστή, καθώς ήδη 8 στους 10 πραγματοποιεί το σύνολο των αγορών του σε καταναλωτικά προϊόντα πάσης φύσεως και αξίας αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου. Φυσικά, οι online πωλήσεις δεν πρόκειται να «καταργήσουν» την αναγκαιότατα ύπαρξης του παραδοσιακού δικτύου εξυπηρέτησης των πελατών της μάρκας (dealers), καθώς η παράδοση και ασφαλώς η συντήρηση του οχήματος, θα συνεχίζει να «περνά» μέσω από αυτό.

Η παραπάνω κίνηση των Σουηδών, σε συνδυασμό με την ειλημμένη, όπως όλα δείχνουν, απόφασή τους για ισχυρότερη παρουσία της μάρκας στο διαδίκτυο μέσω της διαφήμισης των προϊόντων της, αλλά και μικρότερη, σε ότι αφορά στη συμμετοχή της στις Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου ανά τον κόσμο (σημ.: στην Ευρώπη η Volvo θα συμμετάσχει πλέον μόνο στην Έκθεση της Γενεύης, στις ΗΠΑ στο Ντιτρόιτ και στην Κίνα στο Πεκίνο ή την Σαγκάη), αναδεικνύουν από τη μια μεριά μία νέα στρατηγική άμεσα συνδεδεμένη με τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ και από την άλλη την προσπάθεια ολοένα και περισσοτέρων κατασκευαστών να περιορίσουν τα κόστος πραγματοποιώντας συγχρόνως πιο στοχευμένες κινήσεις προώθησης των αυτοκινήτων τους._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!