Κατά 0,7% μειώθηκαν οι παγκόσμιες πωλήσεις του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) το 2006, παρά την αύξηση των πωλήσεων στις αγορές εκτός Ευρώπης.
Συγκεκριμένα οι πωλήσεις έπεσαν στα 3,36 εκατομμύρια μονάδες έναντι 3,39 εκατομμυρίων το 2005, σημειώνοντας πτώση 2,7% στην ευρωπαϊκή αγορά, στοιχείο που σύμφωνα με τους αναλυτές χαρακτηρίζεται κρίσιμο για την περαιτέρω στρατηγική του ομίλου.
Κύρια αιτία για τη μείωση των πωλήσεων αποτελεί η «γερασμένη» γκάμα μοντέλων του ομίλου, κάτι που αναμένεται να ξεπεραστεί κατά το 2007, με την παρουσίαση νέων μοντέλων που θα προσφέρουν εμπορική ώθηση.