X
Επικαιρότητα

Όλες οι πληροφορίες για τη νέα κεντρομήχανη Chevrolet Corvette

Οι φήμες που θέλουν την GM να αλλάζει ρότα ετοιμάζοντας την πρώτη κεντρομήχανη Corvette ολοένα και πολλαπλασιάζονται. Ας δούμε, λοιπόν, τι πληροφορίες έχουν μέχρι σήμερα διαρρεύσει μέσω τους διεθνούς Τύπου.

Η αλήθεια είναι πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο διεθνής Τύπος ασχολείται με την πιθανότητα το εμβληματικό super car της αμερικάνικης σχολής να εγκαταλείψει την παραδοσιακή λύση «κινητήρας εμπρός/κίνηση πίσω» υιοθετώντας μια διάταξη με το μοτέρ τοποθετημένο στην πλάτη των επιβατών. Το πρώτο κεντρομήχανο πρωτότυπο της GM είδε το φως της δημοσιότητας το μακρινό 1970, αλλά ουδέποτε πήρε το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής. Το ίδιο συνέβη και με την Corvette Indy Concept που αποκαλύφθηκε στην Έκθεση του Ντιτρόιτ το 1986, μια τετρακίνητη παρακαλώ κατασκευή που κινούνται από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα.

Chevrolet Indy Concept

To 2002 έγινε μια ακόμα απόπειρα, αυτή τη φορά σε συνεργασία με την βρετανική Prodrive και μπροστάρη την ομόσταβλη Cadillac, η οποία αποκάλυψε τον Ιανουάριο του ίδιου έτους το επίσης πρωτότυπο Cien, ένα σπορ κουπέ αυτοκίνητο που για την περίσταση τροφοδοτούνταν από ένα V12 κινητήρα με χωρητικότητα 7,5 λίτρων με ισχύ 750 ίππων, ο οποίος και πάλι ήταν εγκατεστημένος στο κέντρο του monocoque αμαξώματος. Για ακόμα φορά όμως, το όλο εγχείρημα παρέμεινε στα συρτάρια των ιθυνόντων της αμερικάνικης εταιρείας.

Cadillac Cien Concept

Το 2004, τα σχέδια της GM για την κατασευή μιας Corvette με τον κινητήρα στο κέντρο πήρε εκ νέου φωτιά, με τους αμερικανούς να ετοιμάζουν εν κρυπτώ όχι ένα, αλλά δύο διαφορετικά πρωτότυπα, ένα για λογαριασμό της Chevrolet και ένα για την Cadillac. Παρά τα νέα και μεγαλόπνοα, για μια ακόμα φορά, σχέδια της, η οικονομική ύφεση στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και το αναγκαστικό bailout του 2008 που ακολούθησε, έβαλαν και πάλι τέλος στα σχέδια των αμερικανών.

Σήμερα, σε αντίθεση, όλα δείχνουν πως –επιτέλους- η GM έχει βάλλει ρότα προκειμένου να φέρει στο φως την έκδοση παραγωγής της πρώτης κεντρομήχανης Chevrolet Corvette. To νέο αυτό super car, το οποίο θα κληθεί να αποδείξει την αξία του απέναντι στις κεντρομήχανες προτάσεις των ιταλικών Ferrari και Lamborghini, πιθανολογείται πως θα κινείται από έναν 8κύλινδρο κινητήρα, που θα δούμε και στη νέα ΖR1. Μάλιστα, ο κατά πάσα πιθανότητα μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος αυτός κινητήρας θα συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μεταφέροντας την κίνηση στους πίσω –φυσικά- τροχούς._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!