Από τα επίσημα χείλη του γενικού Διευθυντή του Γκρούπο Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε, ανακοινώθηκαν επίσημα όλα τα μελλοντικά μοντέλα των Fiat και Lancia.
Από τα επίσημα χείλη του γενικού Διευθυντή του Γκρούπο Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε, ανακοινώθηκαν επίσημα όλα τα μελλοντικά μοντέλα των Fiat και Lancia.
Πιο συγκεκριμένα, την επόμενη κιόλας χρονιά η πρώτη πρόκειται να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του επιτυχημένου εμπορικά Panda, ενώ την ίδια κιόλας περίδιο αναμένεται να λανσάρει και ένα μεσαίο crossover μοντέλο, που θα βασίζεται στο δάπεδο του Dodge Journey. Το 2012 την εμφάνιση του θα κάνει ένα νέο supermini, πιθανότητα με την ονομασία Uno, το οποίο θα γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στο νέο Panda και το υπάρχον Grande Punto. Τα καλά νέα τη χρονιά αυτή δε σταματούν εδώ, καθώς στον προγραμματισμό των Ιταλών της Fiat εντάσσεται και η παρουσίαση δύο ακόμα νέων μοντέλων για το 2012: ενός νέου MPV, με 5θεσιες και 7θεσιες εκδόσεις που θα διαδεχθούν όπως φαίνεται τα Idea και Multipla, καθώς και ενός 4θυρου οικογενειακού της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το 2013 είναι μια επίσης σημαντική χρονιά για την εταιρεία, αφού την εμφάνισή τους θα πραγματοποιήσουν τόσο το νέο Seicento όσο και το νέο Bravo. Κλείνοντας με τη Fiat, αξίζει να παρατηρήσουμε πως μαζί με την διακοπή παραγωγής των Idea και Multipla, την άγουσα προς τα… αποδυτήρια αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα της γκάμας, όπως το Ulysse και το Croma.
Στο στρατόπεδο της Lancia, οι πρεμιέρες αφορούν για το 2011 την αντικαταστάτη του Ypsilon, ο οποίος θα διατίθεται αποκλειστικά σε 5θυρο αμάξωμα, καθώς και την παρουσίαση ενός μεσαίου-μεγάλου MPV οχήματος. Το 2012 το ντεμπούτο του θα κάνει ένα νέο μικρομεσαίο οικογενειακό μοντέλο, σε εκδόσεις σεντάν, χάτσμαπκ και στέισον βάγκον, ενώ την επόμενη χρονιά θα φιλοξενηθούν στις εκθέσεις της εταιρείας δύο ακόμα νέα μοντέλα: η νέα Delta (βασισμένη στο δάπεδο της Alfa Romeo Giulietta) και ένα πολυτελές SUV της μεγάλης κατηγορίας, το οποίο θα χρησιμοποιεί κάποιο από τα υπάρχοντα δάπεδα της Chrysler.
Από το τμήμα εξέλιξης και κατασκευής κινητήρων του Γκρούπο (βλ. Fiat Powertrain Technologies) οι ειδήσεις που προκύπτουν με βάση τα ανακοινωθέντα του CEO της εταιρείας αφορούν τις νέες εφαρμογές της τεχνολογίας MultiAir, που θα δούμε και σε πετρελαιοκίνητα μοντέλα των Fiat/Lancia/Alfa Romeo, καθώς και την παρουσίαση ενός εξελιγμένου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Οι στόχοι πωλήσεων των Fiat και Lancia/Chrysler ορίστηκαν αντίστοιχα στις 2,2 εκατομμύρια μονάδες για την πρώτη και στις 300.000 για τη δεύτερη έως το 2014. _Χ.Α.