X
Επικαιρότητα

Οι πρώτες εικόνες της νέας Porsche Cayman GT4;

Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε μια ακόμα πιο καυτή έκδοση της Cayman, η επίσημη πρεμιέρα της οποίας πιθανολογείται ότι θα πραγματοποιηθεί στην επερχόμενη Έκθεση του Ντιτρόιτ ή το αργότερο τον Μάρτιο σε εκείνη της Γενεύης.

Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε μια ακόμα πιο καυτή έκδοση της Cayman, η επίσημη πρεμιέρα της οποίας πιθανολογείται ότι θα πραγματοποιηθεί στην επερχόμενη Έκθεση του Ντιτρόιτ ή το αργότερο τον Μάρτιο σε εκείνη της Γενεύης.

Μετά το επίσημο… ναυάγιο των σχεδίων των Γερμανών να εισάγουν στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων τους ένα entry level μοντέλο μικρότερο των Cayman/Boxster (βλ. νέα Porsche 718), το «βάρος» των προσπαθειών, όπως είναι αναμενόμενο, πέφτει πλέον στην αναβάθμιση και διεύρυνση των υπαρχόντων εκδόσεων του εν λόγω διδύμου. Όπως φαίνεται και στις δύο «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που σας παραθέτουμε σήμερα, το πρώτο… χτύπημα των ιθυνόντων της Porsche αφορά στην παρουσίαση της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσης της Cayman, που κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία GT4 αποτελώντας επί της ουσίας μία μίνι παραλλαγή της 911 GT3, η οποία με τη σειρά, αναμένεται πολύ σύντομα να παρουσιαστεί και σε έκδοση RS. Από τις πρώτες εικόνες της… ακαμουφλάριστης Cayman GT4 δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στο εμφανώς πιο επιθετικό παρουσιαστικό της, σημείο αναφοράς του οποίου αποτελούν το χαμηλότερο ύψος του αμαξώματος από το έδαφος, η χαρακτηριστική, αλά 911 GT3, εισαγωγή αέρα στο χείλος του εμπρόσθιου καπό, οι τροποποιημένοι προφυλακτήρες, οι διαφορετικοί τροχοί, τα μεγαλύτερα φρένα και, φυσικά, η ευμεγέθης αεροτομή στο πίσω μέρος. Βάσιμες θεωρούνται οι πληροφορίες που αναφέρουν πως η νέα GT4 θα είναι ελαφρύτερη από την έως τώρα κορυφαία έκδοση του γερμανικού κουπέ (βλ. GTS).

Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη της πλέον καυτής έκδοσης της Cayman, εκεί δηλαδή όπου και εστιάζεται και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, οι μέχρι τώρα πληροφορίες είναι αρκετά… θολές. Πολλοί είναι αυτοί που θεωρούν πως πίσω από την πλάτη του οδηγού θα βρίσκεται εγκατεστημένη μία αναβαθμισμένη έκδοση του ατμοσφαιρικού επίπεδου κινητήρα μπόξερ των 3,4 λίτρων, με ισχύ άνω των 350 ίππων, ενώ πιθανό είναι και το σενάριο που θέλει στο κέντρο του αμαξώματος να τοποθετείται για πρώτη φορά ο μεγαλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 3,8 λίτρων που «φορά» η μεγαλύτερη 911. Το τρίτο ενδεχόμενο είναι η νέα Porsche Cayman GT4 να κάνει τη μεγάλη επανάσταση κινούμενη από την καινούργια γενιά 4κύλινδρων κινητήρων τούρμπο της εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, είτε με αφορμή την έκδοση του Ντιτρόιτ που ανοίγει τις πύλες του σε μία σχεδόν βδομάδα από σήμερα, είτε σε δύο μήνες από σήμερα, στα πλαίσια της Έκθεσης της Γενεύης, όλες μας οι… απορίες θα λυθούν οριστικά.


Ιδού και η νέα 911
GT3 RS;

Η φωτογραφία που σας παραθέτουμε στη συνέχεια, η οποία προέρχεται από σχετική ανάρτηση που πραγματοποίησε πριν λίγες μόλις μέρες χρήστης του Instagram, φαίνεται να αποκαλύπτει πλήρως τον εξωτερικό σχεδιασμό της σχεδόν αγωνιστικής εκδοχής της 911 GT3. Ο λόγος, ασφαλώς, για τη νέα GT3 RS, η οποία διαθέτει τροχούς με διάμετρο 21 ίντσες, διαφορετικά εμπρός φτερά κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, τα οποία κοσμούνται από εντυπωσιακούς στο άνω τμήμα τους αεραγωγούς, περισσότερα και πιο… προκλητικά αεροδυναμικά βοηθήματα εμπρός και πλάι και, φυσικά, μια θηριώδη «σταθερή» πίσω αεροτομή._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!