Η μητρική εταιρεία του γερμανικού ομίλου ενίσχυσε τον εμπορικό της βηματισμό παγκοσμίως αλλά και σε κάθε μια από τις επιμέρους μεγάλες γεωγραφικές περιφέρειες της υφηλίου.
Η κούρσα των πωλήσεων για τη VW βαίνει ιδανικά, μιας και τον Απρίλιο η γερμανική εταιρεία κατέγραψε πάνω από 520.000 μονάδες παγκοσμίως σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2017 της τάξης του 11%. Συνολικά στο πρώτο και πάντοτε καθοριστικό τετράμηνο του έτους, η VW έφτασε συνολικά τις 2.044.900 μονάδες, αριθμός που αντιστοιχεί σε άλμα σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο κατά 7,1%. Μάλιστα, όπως αναφέρει η ίδια η εταιρεία, τα δύο πιο «φρέσκα» μοντέλα της, τα Polo και T-Roc, έχουν ήδη καταφέρει να αγγίξουν σε πωλήσεις τις 140.000 και 41.000 μονάδες αντίστοιχα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Κατά τη διάρκεια των πρώτων 120 ημερών, η VW «έγραψε» στην Ευρώπη 612.000 ταξινομήσεις, επίδοση που αντιστοιχεί σε ποσοστιαία αύξηση της τάξης του 7,7%. Στη δε Ρωσία η πρόοδος έφτασε το 20,1% και σε απόλυτα νούμερα τις 30.200 μονάδες. Στην… πολύπαθη για τη VW Β. Αμερική οι πωλήσεις ανέβηκαν, έστω και οριακά, κατά 1% και στις 180.400 μονάδες στο πρώτο τετράμηνο, στις δε ΗΠΑ το άλμα έφτασε το 8,6% και τις 112.700 μονάδες. Στη Ν. Αμερική η εικόνα είναι ανάλογα θετική (+8,6%), ενώ στην Κίνα, που αποτελεί φυσικά τη Νο1 αγορά για τη γερμανική εταιρεία, οι πωλήσεις της τελευταίας ανήλθαν στο 1.003.100 μονάδες και η βελτίωση ποσοστιαία στο 8,8%._Χ.Α.