top icon
Επικαιρότητα

Οι οικονομικοί δείκτες του BMW Group το 2016

Μικρή πτώση στην κερδοφορία προ φόρων για το γερμανικό όμιλο εταιρειών, ο οποίος, μολαταύτα, είδε τις πωλήσεις του μέσα στο 2016 να αυξάνονται κατά 5,3%.

Το BMW Group ανακοίνωσε τους βασικούς οικονομικούς του δείκτες όπως αυτοί αποτυπώνονται στον ετήσιο ισολογισμό του 2016 και την ίδια στιγμή μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις μάρκες που τον απαρτίζουν. Πιο συγκριμένα, το 2016 οι BMW, Mini και Rolls-Royce κατάφεραν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη 2.367.603 πελατών, επίδοση αυξημένη κατά 5,3 % σε σχέση με την αντίστοιχη του 2015, χρονιά που το γκρουπ κατάφερε να πουλήσει ανά τον κόσμο 2.247.485 οχήματα.

Για πρώτη φορά, η BMW είδε τις πωλήσεις της να ξεπερνούν το ψυχολογικό φράγμα των 2 εκ. μονάδων φτάνοντας συνολικά τις 2.003.359, αριθμός που μεταφράζεται σε άνοδο της τάξης του 5,2% σε σχέση με το 2015. Όπως σημειώνουν οι ίδιοι οι ιθύνοντες της εταιρείας, τα μοντέλα της οικογένειας Χ κατάφεραν να συγκεντρώσουν σχεδόν το 1/3 της προτίμησης των πελατών της μάρκας, ήτοι 644.992 αυτοκίνητα (+22,3%). Σημαντική άνοδο κατέγραψε και η Σειρά 2, απαριθμώντας τη χρονιά που πέρασε λίγο λιγότερα από 200.000 αυτοκίνητα.

Βασιζόμενη στη δυναμική που της προσέφεραν οι αυξημένες πωλήσεις των εκδόσεων Convertible και Clubman, η Mini κατάφερε να «γράψει» 360.233 πωλήσεις μέσα στο 2016, επίδοση ενισχυμένη κατά 6,4% σε σύγκριση με εκείνη του 2015.

Από τη μεριά της, η Roll-Royce σημείωσε το δεύτερο διαδοχικό εμπορικό ρεκόρ στην 113ετή της ιστορία καταγράφοντας την περασμένη χρονιά 4.011 πωλήσεις (+6%).

Στην εμπορική πορεία του γερμανικού ομίλου δεν πρέπει να παραγνωρίσει κανείς τη συμβολή των 2τροχων δημιουργιών του, οι οποίες συνεισέφεραν στην όλη προσπάθεια με 145.032 πωλήσεις, αριθμός βελτιωμένος κατά 5,9% σε σχέση με το 2015.

Συνολικά για το BMW Group, τα έσοδα σημείωσαν αύξηση της τάξης του 2,2% αγγίζοντας το 2016 τα 94,163 δις ευρώ, έναντι 92,175 το 2015. Σε αντίθεση, το περιθώριο λειτουργικού κέρδους του ομίλου μειώθηκε από 9,2% που ήταν το 2015 σε 8,9% και τα κέρδη προ φόρων από 9,92 δις ευρώ στα 9.39 δις ευρώ, κάτι που σε σημαντικό βαθμό αποδίδεται στις σημαντικές επενδύσεις ύψους 5,5 δις ευρώ που πραγματοποίησαν οι Γερμανοί μέσα στο 2016 στους τομείς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς και σε τεχνολογίες άμεσα συνδεδεμένες με την αυτόνομη οδήγηση.

Την ίδια στιγμή, η BMW αποκάλυψε και τα μεσοπρόθεσμα πλάνα της αναφορικά με τα νέα μοντέλα που θα δούμε να «βγαίνουν» από τους κόλπους της. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της εταιρείας, Harald Krueger, «η BMW ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη επέλαση στην ιστορία της» επισημαίνοντας πως πάνω από 40 μοντέλα και εκδόσεις θα δουν το φως της δημοσιότητας μέσα στα προσεχή δύο χρόνια. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονται φυσικά δύο SUV μοντέλα, οι νέες X2 και Χ7._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ