Η BMW αποκάλυψε σήμερα για λογαριασμό των Σειρών 3 και 5 τις εκδόσεις «εισαγωγής» στην κατηγορία των plug-in υβριδικών μοντέλων.
Η BMW παρουσιάζει σήμερα τις νέες 320e και 520e, οι οποίες έρχονται να συνθέσουν από τον προσεχή Μάρτιο τις βασικές plug-in υβριδικές εκδοχές των δύο μοντέλων τόσο στις εκδόσεις με 4θυρο αμάξωμα όσο και στις πιο πρακτικές Touring.
Η καρδιά του συστήματος κίνησης των νέων BMW 320e και 520e είναι ένας 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας με χωρητικότητα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 163 ίππους, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυαστική ισχύς του όλου «πακέτου» ανέρχεται στους 204 ίππους και η ροπή στα 350 Nm, η οποία διοχετεύεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της οικογένειας Steptronic – εναλλακτικά για την 320e Touring διαθέσιμη είναι και μία έκδοση με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW.
Η BMW 320e Sedan επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα – οι αντίστοιχες τιμές για την 520e Sedan είναι 7,9 δλ. και επίσης 225 χλμ./ώρα. Όλες οι εκδόσεις τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα με την αρωγή μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου με μικτή χωρητικότητα 12 kWh. Στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης η 320e Sedan μπορεί να καλύψει αποστάσεις από 52 έως και 61 χλμ., η αντίστοιχη Touring από 50 έως και 59 χλμ. και η τετρακίνητη εκδοχή της τελευταίας 46 έως 57 χλμ. – οι αντίστοιχες τιμές για τις νέες 520e Sedan και 520e Touring είναι 53 έως και 61 χλμ. και 52 έως και 57 χλμ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η μπαταρία βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα επηρεάζοντας όσο το δυνατόν λιγότερο την δυναμική του χώρου φόρτωσης στο πίσω μέρος. Εν προκειμένω, η 320e Sedan προσφέρει έναν εκμεταλλεύσιμο χώρο αποσκευών της τάξης των 375 λίτρων, τιμή που διαμορφώνεται στα 410 λίτρα για την μεγαλύτερη 520e Sedan.