top icon
Επικαιρότητα

Οι νέες BMW X5 M και X6 M

Ανανέωση για τις κορυφαίες εκδόσεις των X5 και X6 που κοσμούνται με το διάσημο λογότυπο του M Division και αναμένεται να παρουσιαστούν στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες.

Ανανέωση για τις κορυφαίες εκδόσεις των X5 και X6 που κοσμούνται με το διάσημο λογότυπο του M Division.

Και τα δύο κορυφαία SUV μοντέλα των Βαυαρών, τα οποία θα παρουσιαστούν επίσημα στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού σε λίγες μέρες από σήμερα στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες, δίνουν έμφαση στην ανανεωμένη τους σχεδίαση, στον ισχυρότερο κινητήρα που φιλοξενείται κάτω από το εμορός καπό, αλλά και στις βελτιώσεις στον τομέα της κατανάλωσης. Σχεδιαστικά, οι νέες X5 M και X6 M φέρουν αρκετές αλλαγές στη μάσκα, η οποία παραπέμπει πλέον περισσότερο σε εκείνη των Μ3/Μ4, ενώ επεμβάσεις έχει δεχθεί τόσο ο εμπρός προφυλακτήρας, όπου δεσπόζουν οι τεράστιες εισαγωγές αέρα, όσο και οι εντυπωσιακοί τροχοί των 20 ιντσών, που συνδυάζονται ειδικά για την περίσταση με θηριώδη ελαστικά της Pirelli διαστάσεων 285/40 εμπρός και 325/35 πίσω. Προαιρετικά μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας ακόμα μεγαλύτερων τροχών, με ζάντες 21 ιντσών και ελαστικά της Michelin διαστάσεων 285/35 και 325/30 αντίστοιχα.

Ασφαλώς, ο σημαντικότερος πόλος έλξης των ανανεωμένων Χ5 Μ και X6 M είναι ο κινητήρας, που φυσικά δεν είναι άλλος από τον γνωστό twin scroll turbo  4.4 V8 των Βαυαρών. Σε σχέση με το παρελθόν, η ισχύς του είναι βελτιωμένη κατά 20 ίππους αγγίζοντας έτσι πλέον τους 575 από τις 6.000 έως και τις 6.500 σ.α.λ., ενώ η παραγόμενη ροπή φτάνει τα 750 Nm, τα οποία αποδίδονται σταθερά από τις 2.200 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι εφάμιλο των προγραφέντων προδιαγραφών. Πιο συγκεκριμένα, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2 δλ. χάρη και στις ταχύτατες αλλαγές του 8τάχυτου κιβωτίου Steptronic M των Βαυαρών, ενώ η η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με τον 8κύλινδρο κινητήρα να εκπέμπει 258 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο και να καταναλώνει μόλις 11,2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. ώρα σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις της εταιρείας.

Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα δυναμικά χαρακτηριστικά των δύο γερμανικών… θηρίων, αξίζει να σταθούμε στην ικανότητα τους να «γυρνούν» στην πίστα του Nurburgring σε ρυθμό εφάμιλλο με εκείνο των υπολοίπων μοντέλων της οικογένειας Μ. Μάλιστα, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν κατασκευάσει ειδικά για την περίσταση ένα προηγμένο σύστημα ψύξης λαδιού, το οποίο μπορεί να λειτουργεί χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ακόμα και όταν στο αυτοκίνητο αναπτύσσονται πλευρικές επιταχύνσεις 1,2 g. Από εκεί και πέρα τόσο η X5 M όσο και η X6 M είναι εφοδιασμένες με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης xdrive της εταιρείας, το οποίο κάτω από ειδικές συνθήκες οδήγησης μπορεί να στείλει έως και το 100% της ροπής στον έναν από τους δύο άξονες._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ