X
Επικαιρότητα

Οι μελλοντικές Alfa Romeo

Την αναδιοργάνωση της εταιρείας, τα μελλοντικά της μοντέλα και τον επαναπροσδιορισμό των στόχων της σε εμπορικό επίπεδο προανήγγελλε ο Γενικός Διευθυντής της Γκρούπο, Σέρτζιο Μαρκιόνε.

Την πλήρη αναδιοργάνωση της Μιλανέζικης φίρμας, όλα τα μελλοντικά της μοντέλα, αλλά και τον επαναπροσδιορισμό των στόχων της σε εμπορικό επίπεδο προανήγγελλε σήμερα ο Γενικός Διευθυντής της Γκρούπο, Σέρτζιο Μαρκιόνε.
Σύμφωνα με επίσημες δηλώσεις του τελευταίου, το επόμενο νέο μοντέλο που θα παρουσιαστεί από την Alfa Romeo θα είναι ο διάδοχος της 159, ο οποίος και θα φέρει την ονομασία Giulia. Η τελευταία θα κάνει το ντεμπούτο της -σε εκδόσεις σεντάν και στέισον βάγκον- περί τα μέσα του 2012 και θα βασίζεται σε μια διευρυμένη εκδοχή του πατώματος της νέας Giulietta. Το μεσαίο αυτό μοντέλο της Alfa Romeo θα κατασκευάζεται αποκλειστικά επί ιταλικού εδάφους και θα διατίθεται τόσο στην Ευρώπη όσο και στις Η.Π.Α., αγορά από την οποία οι Ιταλοί απεχώρησαν το 1995. Την ίδια χρονιά θα παρουσιαστεί και η μερικώς ανανεωμένη MiTo, ενώ έναν χρόνο μετά, το 2013, θα εμφανιστεί η 5θυρη εκδοχή της.

To 2012 όμως την εμφάνισή του θα κάνει ένα ολοκαίνουργιο κόμπακτ SUV της μεσαίας κατηγορίας, με σπορτίφ χαρακτηριστικά, το οποίο θα υιοθετεί το δάπεδο της Giulietta, σε αντίθεση με το μεγάλο SUV της μάρκας, το οποίο θα διαθέτει πιο… πολυτελή χαρακτήρα και θα βασίζεται στο γνωστό δάπεδο του Chrysler Cherokee. Η παραγωγή και διάθεση του τελευταίου θα ξεκινήσει το 2014, εποχή που οι Ιταλοί θα παρουσιάζουν την ανανεωμένη Giulietta.

Το 2013 οι ιθύνοντες της Alfa Romeo έχουν προγραμματίσει το λανσάρισμα της νέας Spider, κίνηση που όπως όλα δείχνουν θα συνοδεύεται, έναν χρόνο νωρίτερα, από την «απόσυρση» της Brera. Η νέα Spider θα χρησιμοποιεί ένα εκ των υπαρχόντων πατωμάτων/δαπέδων της Chrysler.
Κατά πάσα πιθανότητα, τον ίδιο δρόμο με την Brera αναμένεται να ακολουθήσει και η Alfa GT, που ήδη κουβαλά στην πλάτη της αρκετά χρόνια. Στα πλαίσια των ίδιων ανακοινώσεων, ο Σέρτζιο Μαρκιόνε παραδέχτηκε ανοιχτά ότι οι στόχοι που τέθηκαν για την Alfa Romeo το 2006 σε επίπεδο πωλήσεων απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα, κάτι που τα τελευταία χρόνια επέτρεψε στους Γερμανούς κυρίως ανταγωνιστές της φίρμας να κερδίσουν πολύτιμο εμπορικό έδαφος στη μικρομεσαία και μεσαία κατηγορία.
Με τις κινήσεις αυτές, οι Ιταλοί προσδοκούν να αναστρέψουν το όχι και τόσο ικανοποιητικό αυτό εμπορικό κλίμα, διαμορφώνοντας σε ορίζοντα 5ετίας ένα ακόμα πιο δυναμικό και «σταθερό» προφίλ για τη διάσημη φίρμα του Μιλάνου. _Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!