top icon
Επικαιρότητα

Οι κινητήρες του νέου Hyundai Santa Fe

Ένα μήνα μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου, η Hyundai δίνει στη δημοσιότητα αναλυτικά στοιχεία για τις κινητήριες μονάδες του νέου Santa Fe.

Το νέο Hyundai Santa Fe (διαβάστε περισσότερα εδώ) είναι το πρώτο μοντέλο της κορεάτικης φίρμας στην Ευρώπη που θα διατίθεται με τη νέα Smartstream hybrid και plug-in hybrid μονάδα κίνησης της εταιρείας. Η υβριδική έκδοση απαρτίζεται από έναν 1.600άρη κινητήρα βενζίνης (T-GDi) και έναν ηλεκτροκίνητα με ισχύ 44,2 kW (60 ίπποι), ο οποίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 1,49 kWh. Η συγκεκριμένη έκδοση έχει συνδυαστική απόδοση 230 ίππων και 350 Nm και προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς.

Hyundai Santa Fe

Η plug-in hybrid εκδοχή, η οποία θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2021, απαρτίζεται από τον ίδιο θερμικό κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 66,9 kW (91 ίπποι) που συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,8 kWh- εδώ η συνδυαστική ισχύς των δύο μονάδων ανέρχεται στους 265 ίππους και η ροπή στα 350 Nm. Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με ένα νέο, σε σχέση με το παρελθόν, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις.

Hyundai Santa Fe

O 1.600άρης κινητήρας ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες, όντας ο πρώτος στο στρατόπεδο του κορεατικού ομίλου που ενσωματώνει το σύστημα Continuously Variable Valve Duration (CVVD), το οποίο ρυθμίζει τη διάρκεια του ανοίγματος των βαλβίδων ανάλογα με τις απαιτήσεις. Επιπρόσθετα είναι εφοδιασμένος με το σύστημα Low-Pressure Exhaust Gas Recirculation, το οποίο επιστρέφει ένα μέρος των καυσαερίων από τον κινητήρα στο θάλαμο καύσης, δημιουργώντας ένα φαινόμενο ψύξης και μειώνοντας την εκπομπή οξειδίων του αζώτου.

Hyundai Santa Fe

Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης έναν νέο πετρελαιοκινητήρα της οικογένειας Smartstream με χωρητικότητα 2,2 λίτρων και 4 κυλίνδρους. Με μειωμένο κατά 19,5 κιλά βάρος χάρη στην αλουμινένια κεφαλή – αντί για χυτοσίδηρο – διαθέτει ένα σύστημα ψεκασμού που λειτουργεί με πίεση 2.200 bar αποδίδοντας 202 ίππους και ροπή 440 Nm – η κίνηση εδώ μεταδίδεται στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς με την αρωγή ενός νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Το τελευταίο ψύχεται με λάδι με την αρωγή μιας ηλεκτρικά ελεγχόμενης αντλίας εξασφαλίζοντας βελτιωμένη κατανάλωση και μειωμένες απώλειες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ