top icon
Επικαιρότητα

Οι καινοτομίες του νέου VW Golf VIII

Το 2019 θα παρουσιαστεί το νέο VW Golf φέρνοντας μαζί τους σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της αεροδυναμικής, της οικονομίας καυσίμου αλλά και των κινητήρων με τους οποίους θα εξοπλίζεται.

Το 2019 θα παρουσιαστεί το νέο VW Golf φέρνοντας μαζί τους σημαντικές καινοτομίες στον τομέα της αεροδυναμικής, της οικονομίας καυσίμου αλλά και των κινητήρων με τους οποίους θα εξοπλίζεται.

Μπορεί η παρουσίασή του να έχει προγραμματιστεί σε τέσσερα σχεδόν χρόνια από σήμερα, ωστόσο οι ιθύνοντες της VW έχουν ήδη ξεκινήσει την εξέλιξη του νέου Golf υπό την πίεση του ανταγωνισμού, αλλά και των επερχόμενων το 2020 και ακόμα πιο «περιοριστικών» προδιαγραφών ρύπων. Έτσι, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το όγδοης γενιάς VW Golf πρόκειται να «επενδύσει» πολλά στον τομέα της αεροδυναμικής υιοθετώντας πολλές από τις επαναστατικές-καινοτόμες λύσεις που είδαμε στο εντυπωσιακό στον τομέα αυτό 2θέσιο XL1. Βασισμένο στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα MQB του Ομίλου, το νέο VW Golfθα είναι, με βάση τις έως τώρα εκτιμήσεις, πιο χαμηλό σε ύψος και συνολικά πιο σφηνοειδές από τον προκάτοχό του καλούμενο σε κάθε περίπτωση να υπερβεί τους όποιους στιλιστικούς περιορισμούς θέτει όχι μόνο ο οικογενειακός προσανατολισμός του, αλλά και το όνομα «Golf» που από μόνο του επιβάλει μια βατή και άμεσα αναγνωρίσιμη σχεδιαστική ταυτότητα. Οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου (και επομένως και των εκπομπών ρύπων) πρόκειται να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο που στη «βάση» του αναμένεται να είναι κατά 110 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το σημερινό, κάτι που θα του επιτρέψει να σπάσει το φράγμα των 90 γρ. CO2 ανά χλμ. (μέσος όρος γκάμας), τιμή που αντιστοιχεί σε μείωση της τάξης του 30%. Και όλα αυτά, χωρίς τη χρήση… ακριβών υλικών, όπως το αλουμίνιο, που μοιραία θα ανεβάσει στα ύψη το κατασκευαστικό κόστος του μοντέλου.

Από εκεί και πέρα, οι άνθρωποι της VW προβλέπεται να ενσωματώσουν στο νέο Golf μια σειρά ακόμα πιο πρωτοποριακών εφαρμογών –πέραν της «ψαγμένης» αεροδυναμικής του αμαξώματος- με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα λοιπόν με το πλάνο των ιθυνόντων της VW, είναι πολύ πιθανό το νέο Golf να διαθέτει ένα πιο εξελιγμένο, σε σχέση με το σημερινό που συναντάμε στα μοντέλα του Ομίλου με το «διπλόδισκο» κιβώτιο DSG, σύστημα coasting, το οποίο υπό συνθήκες θα απεμπλέκει τη μετάδοση από τον κινητήρα, ο οποίος και θα σβήνει όταν π.χ. το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες κάτω των 6 χλμ./ώρα ή όταν κινείται σε κατωφέρεια. Συν τοις άλλοις, οι μηχανικοί του Ομίλου ήδη εξελίσσουν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με μεταβλητή σχέση συμπίεσης(!), ενώ διόλου απίθανο είναι το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της VW να διαθέτει έναν ή και περισσότερους κινητήρες, κοντά στο 1.000 κ.εκ., που θα ενσωματώνουν ηλεκτρικό τούρμπο (παρόμοιο σε φιλοσοφία με εκείνο που εξελίσσει η Audi για τα μοντέλα της με τους πετρελαιοκινητήρες της γενιάς TDI), εξαλείφοντας έτσι το ανεπιθύμητο φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) στις χαμηλές στροφές. Τέλος, μία ακόμα πολύ καινοτομία που ήδη βρίσκεται στα σκαριά και μάλιστα προβλέπεται να υιοθετηθεί και στο νέο VW Golf, είναι εκείνη του ηλεκτρικού βολάν, το οποίο θα αποθηκεύει «χαμένες» ποσότητες ενέργειας (της τάξης των 40 περίπου ίππων), οι οποίες θα διοχετεύονται για συγκεκριμένη χρονική διάρκεια στους πίσω τροχούς του οχήματος. Σύμφωνα με την VW, αλλά και με άλλους κατασκευαστές που «πιστεύουν» στη συγκεκριμένη εφαρμογή, όπως η Volvo για παράδειγμα, πρόκειται για μια λύση αισθητά πιο φθηνή σε κόστος σε σχέση με την υιοθέτηση υβριδικών συστημάτων κίνησης, η οποία, μάλιστα, εξοικονομεί περισσότερο βάρος όντας λιγότερο περίπλοκη σε σχέση με την τελευταία._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ