Νέες λεπτομέρειες για τους νέων 4κύλινδρους τούρμπο κινητήρες των ανανεωμένων Cayman και Boxster βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Η Γερμανική εταιρεία προχωρά σε λίγους μόλις μήνες από σήμερα σε μια σημαντική στροφή υιοθετώντας σε ευρεία πλέον κλίμακα τη λογική του downsizing. Η αρχή θα γίνει με την ανανεωμένη εκδοχή της θρυλικής 911 και με τον ολοκαίνουργιο 6κύλινδρο μπόξερ των 3,0 λίτρων που θα κοσμεί τις εκδόσεις Carerra και Carerra S (περισσότερα θα βρείτε κάνοντας κλίκ εδώ) του θρυλικού γερμανικού κουπέ. Αμέσως μετά σειρά έχουν τα «φθηνά» sport car της μάρκας και συγκεκριμένα τα δίδυμα Cayman και Boxster, που θα για πρώτη φορά θα φιλοξενήσουν στο κέντρο του αμαξώματός τους κινητήρες τούρμπο με 4 κυλίνδρους. Σύμφωνα με νέες «διαρροές», η βασική έκδοση θα κινείται από ένα 2λιτρο(!) μηχανικό σύνολο με ισχύ λίγο παραπάνω από 240 ίππους. Θα διαθέτει, εκτός από μονό τούρμπο και σύστημα –booster, άμεσο ψεκασμό, τόσο στην κλειστή εκδοχή όσο και στην ξεσκούφωτη.
Από εκεί και πέρα, η Porsche θα συνεχίσει να προσφέρει και για τους δύο τύπους αμαξώματος τις εκδόσεις S. Αμφότερες θα κινούνται από έναν 4κύλιννδρο «επίπεδο» κινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρων, με ισχύ που φλερτάρει ή και θα ξεπερνά, έστω και οριακά, τους 300 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας θα παρέχει κίνηση και στις κορυφαίες εκδόσεις GTS, με τη διαφορά ότι η ισχύς του θα σκαρφαλώνει στη συγκεκριμένη περίπτωση στους 370 περίπου ίππους.
Όπως γίνεται αντιληπτό, από το 2016 και εξής η μόμο ατμοσφαιρική επιλογή θα εξακολουθεί να είναι η σκληροπυρηνική GT4. Όπως ακριβώς θα συμβαίνει και με τις GT3 και GT3 RS στην περίπτωση των υπερτροφοδοτούμενων, επίσης, νέων 911._Χ.Α.