Μετά από επτά χρόνια στην αγορά, η ναυαρχίδα της Skoda έπρεπε να αλλάξει.
Μετά από επτά χρόνια στην αγορά, η ναυαρχίδα της Skoda έπρεπε να αλλάξει. Και αυτό έγινε με την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Superb. Σχεδιαστικά και αισθητικά το μόνο που θυμίζει το παλαιότερο μοντέλο είναι η μάσκα η οποία είναι το βασικό εταιρικό χαρακτηριστικό.
Σε σχέση με το παρελθόν, το Superb έχει μεγαλώσει ελάχιστα εκτός από το μεταξόνιο το οποίο μειώθηκε κατά
Ο χώρος αποσκευών παρέχει χωρητικότητα
To Superb παράλληλα είναι ποιοτικά φτιαγμένο. Η χρήση μαλακών πλαστικών αποδεικνύει ότι έχει δοθεί βάρος στο συγκεκριμένο τομέα. Άλλωστε, η κατηγορία δεν επιτρέπει τσιγκουνιές. Αισθητικά το νέο Superb είναι σαφώς πιο σύγχρονο, με την εικόνα στο εσωτερικό να είναι πιο συντηρητική, όπως επιβάλλει το target group στο οποίο απευθύνεται.
Το Superb στους δρόμους της Αυστρίας έδειξε ότι παρέχει εξαιρετική άνεση και ποιότητα κύλισης, ενώ η συμπεριφορά του είναι πολύ καλή και ισορροπημένη. Ο κινητήρας που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ήταν ο 1.400αρης TSI των 125 ίππων. Τα 200 Nm αλλάζουν την αίσθηση ότι είναι ο μικρός της παρέας. Δεν εντυπωσιάζει με την δύναμή του, χωρίς όμως να είναι απούσα. Το μηχανικό σύνολο κινεί με άνεση το αμάξωμα, δεν ακούγεται και μόνο όταν οι στροφές φτάσουν κοντά στο όριο ο κινητήρας γίνεται ελαφρώς τραχύς στη λειτουργία του, χωρίς όμως να ενοχλεί σε καμία περίπτωση.