Την επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα προμηνύει η teaser φωτογραφία που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο σε λογαριασμό μέσου κοινωνικής δικτύωσης της κινεζικής κοινοπραξίας Chang'an Mazda.
Δεν έχει περάσει περισσότερο από μία εβδομάδα από τη στιγμή που το φως της δημοσιότητας είδε μία πρωτότυπη όσο και ενδιαφέρουσα ευρεσιτεχνία της ιαπωνικής εταιρείας με την κάπως… περίεργη ονομασία Vehicle Shock Absorption Structure, στην οποία απεικονίζονταν μια δομή πλαισίου, τύπου space frame, η οποία διαφέρει αρκετά σε σχέση με ο,τιδήποτε άλλο έχει να προσφέρει σήμερα η Mazda – τόσο στις κατηγορίες των χάτσμπακ και σεντάν αυτοκινήτων, όσο και σε εκείνη των SUV (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Όπως ήταν φυσικό, πολλοί ήταν εκείνοι – μεταξύ αυτών και πολλά διεθνή αυτοκινητικά μέσα – που έκαναν λόγο για την επιστροφή του θρυλικού RX-8, και μάλιστα σε μία σύγχρονη «εκτέλεσή» του, στην οποία ο εμβληματικός κινητήρας Wankel θα έχει τον πρώτο λόγο.
Σήμερα, οι εκπλήξεις για την επικείμενη επιστροφή του περιστροφικού κινητήρα συνεχίζονται, με την Chang’an Mazda, την κοινοπραξία που έχει συστήσει από τα τέλη του 2012 ο Ιάπωνας κατασκευαστής με την κινεζική Changan Automotive, να «teasάρει» μέσω του διαδικτύου την έλευση ενός νέου προϊόντος «7ης γενιάς» που θα έχει στο επίκεντρό του τον περιστροφικό κινητήρα. Στη σχετική μάλιστα φωτογραφία, η οποία αναρτήθηκε στη σελίδα της εταιρείας Weibo σε γνωστό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, απεικονίζεται ένα σκίτσο του πρώτου μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας που τροφοδοτούνταν με τον εμβληματικό Wankel κινητήρα – ο λόγος για το Mazda Cosmo Coupe του 1967 – ενώ στο κάτω μέρος της παρατίθεται η αρκούντως… αινιγματική φράση «οι περιστροφικοί κινητήρες κάνουν τον κόσμο πιο όμορφο».
Μάλιστα, η εν λόγω «ρεκλάμα» προαναγγέλλει ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν πολύ σύντομα, και συγκεκριμένα σε έξι μέρες από σήμερα. Προς παρόν, πάντως, η ιαπωνική εταιρεία τηρεί σιγή ιχθύος, αφήνοντας όλους με την (προφανή) απορία: τελικά, ο περιστροφικός κινητήρας επιστρέφει; Κι αν ναι, πως;_Χ.Α.