Η ιταλική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες, σε συνδυασμό με τα βασικά τεχνικά στοχεία, του νέου 12κύλινδρου συνόλου των 700 ίππων που θα κινεί τον αντικαταστάτη της Murcielego.
Από εκεί και πέρα, ο V12 (σ.σ.: η περιεχόμενη γωνία του είναι 60 μοίρες) συνεργάζεται με ένα ολοκαίνουργιο, σειριακού τύπου, κιβώτιο ταχυτήτων, με επτά σχέσεις μετάδοσης και όχι, όπως πολλοί εκτιμούσαν, με ένα σύστημα μετάδοσης με δύο συμπλέκτες. Μάλιστα, οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας υποστηρίζουν πως το εν λόγω κιβώτιο εξασφαλίζει ταχύτερες κατά 50% αλλαγές των σχέσεων σε σχέση με τα κλασσικά και πιο βαριά «διπλόδισκα» κιβώτια, ζυγίζοντας μόλις 79 κιλά. Σε κάθε περίπτωση, το νέο αυτό κιβώτιο διασφαλίζει αλλαγές σε χρόνο μόλις 50 msec, όπερ σημαίνει κατά 40% ταχύτερα σε σχέση με το γνωστό e gear κιβώτιο της Gallardo Superleggera! Μάλιστα, διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Strada, Sport, Corsa) για αντίστοιχη… χρήση. Φυσικά, η κίνηση μέσω του νέου αυτού 7τάχυτου κιβωτίου θα μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς, αυτή τη φορά όμως μέσω του γνωστού συστήματος Haldex (4ης γενιάς).