Η Renault ανακοίνωσε προ ολίγου μία νέα εταιρική δομή που βασίζεται πάνω σε τέσσερις πυλώνες, καθώς και αλλαγές σε διοικητικό επίπεδο που έχουν στο επίκεντρό τους τις μάρκες και όχι πλέον τις γεωγραφικές περιφέρειες.
Εκτός από τις Renault, Dacia και Alpine, θα δημιουργηθεί μια τέταρτη επιχειρηματική μονάδα που θα εστιάζει στη σύγχρονη κινητικότητα, ενώ κορυφαία στελέχη του γαλλικού ομίλου αναλαμβάνουν τον έλεγχο των τεσσάρων αυτών εταιρειών, με τον de Meo να παίρνει τα ηνία της Renault.
Σύμφωνα με το νέο διοικητικό πλάνο που ανακοινώθηκε, ο Denis Le Vot, ο οποίος είναι αυτή τη στιγμή επικεφαλής στα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ, αναλαμβάνει επίσης την Dacia.
Από τη μεριά του, ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport Racing και γνώριμος στους φίλους της μάρκας στην F1, θα ηγηθεί της Alpine, ενώ η Clotilde Delbos, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και CFO, θα επιβλέπει τη νέα εταιρεία κινητικότητας του Groupe Renault.
Σύμφωνα με τον Luca de Meo, οι παραπάνω αλλαγές «φωτογραφίζουν» μια αλλαγή στη φιλοσοφία του γαλλικού ομίλου που πλέον δεν θα αναζητά τον όγκο πωλήσεων αλλά την κερδοφορία και τη δημιουργία αξίας στις μάρκες του. Στις σχετικές δηλώσεις του, ο Ιταλός μάνατζερ δήλωσε ότι οι αλλαγές αυτές θα «επιτρέψουν την απλούστευση των εργασιών, δίνοντας προτεραιότητα στις αγορές και τους πελάτες».
Θυμίζουμε ότι πρόσφατα ο γαλλικός όμιλος ανακοίνωσε ένα σχέδιο για τη μείωση περίπου 14.600 θέσεων εργασίας παγκοσμίως, ενώ μειώσεις εξαγγέλθηκαν και στην παραγωγή, κατά σχεδόν το ένα πέμπτο, σε μια προσπάθεια μείωσης του κόστους κατά περισσότερο από 2 δισεκατομμύρια ευρώ.