X
Επικαιρότητα

Ο κινητήρας του νέου Toyota Yaris Hybrid!

Η ιαπωνική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για την υβριδική καρδιά που φιλοξενεί το νέο Yaris Hybrid, το οποίο αναμένεται να δούμε στις αγορές από τις αρχές περίπου του προσεχούς καλοκαιριού.

Η ιαπωνική εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για την υβριδική καρδιά που φιλοξενεί το νέο Yaris Hybrid, το οποίο αναμένεται να δούμε στις αγορές από τις αρχές περίπου του προσεχούς καλοκαιριού.

Η παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής της υβριδικής παραλλαγής του νέου Toyota Yaris κάθε άλλο παρά έκπληξη αποτέλεσε με δεδομένο ότι στην περσινή Έκθεση της Γενεύης, ο Ιάπωνας κατασκευαστής είχε παρουσιάσει την αντίστοιχη, πλην όμως πρωτότυπη εκδοχή του εν λόγω μοντέλου. Σήμερα, έναν σχεδόν χρόνο μετά, οι ιθύνοντες της εταιρείας αποκαλύπτουν και επίσημα το νέο Yaris HSD, το οποίο πρωτοπορεί όντας το πρώτο πλήρως υβριδικό «μικρό» μοντέλο. Συνδυάζει, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας, την ευφυή διάταξη χώρων, την ευχρηστία και την «αστική ευελιξία» των απλών Yaris με την οικονομία και τις ακόμα πιο χαμηλές εκπομπές ρύπων ενσωματώνοντας ένα εξελιγμένο σύστημα κίνησης: το Hybrid Synergy Drive (HSD) της Toyota. Επί της ουσίας, το εν λόγω σύστημα κίνησης, συνδυάζοντας έναν νέο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (ο οποίος λειτουργεί με βάση τον κύκλο Atkinson), με ένα ελαφρύτερο και πιο συμπαγή ηλεκτροκινητήρα, κιβώτιο μετάδοσης με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις (e-CVT, όπως το ονομάζει η Toyota), εναλλάκτη και μπαταρίες νικελίου υδριδίου του μετάλλου, καταφέρνει να εξασφαλίζει κορυφαίες για το είδος επιδόσεις καθώς και παροιμιώδη κατανάλωση καυσίμου. Μάλιστα, το βάρος του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι κατά 16,5 κιλά μικρότερο σε σύγκριση με το αντίστοιχο των 1,8 λίτρων των Auris και Prius. Την ίδια στιγμή, ο άξονας μετάδοσης είναι κατά 6% πιο κοντός σε μήκος, αλλά και κατά 11 κιλά ελαφρύτερος, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του αυτοκινήτου είναι κατά 20% πιο συμπαγής σε διαστάσεις. Σύμφωνα με την Toyota, η απόδοσή του «πακέτου» φτάνει τους 100 ίππους, ενώ σε αντίθεση, προς το παρόν δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί επίσημα στοιχεία που να αφορούν τις εκπομπές ρύπων και τη μέση κατανάλωση.

Από εκεί και πέρα, χάρη στη μείωση των διαστάσεων όλων των βασικών εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος κίνησης HSD και την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου και της μπαταρίας κάτω ακριβώς από το πίσω κάθισμα, το Yaris HSD προσφέρει χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους εφάμιλλους με εκείνων των συμβατικών μοντέλων του είδους. Όπως σημειώσαμε, η επίσημη πρώτη δημόσια εμφάνιση του υβριδικού Yaris θα πραγματοποιηθεί την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου στην Έκθεση της Γενεύης, ενώ οι πωλήσεις του στη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!