top icon
Επικαιρότητα

Ντεμπούτο για το νέο Peugeot 2008

Η Peugeot αποκαλύπτει το νέο 2008, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Όπως αναμενόταν, η Peugeot έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα του νέου 208 με την SUV εκδοχή του. Ο λόγος, για το νέο 2008, ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στη γνώριμη πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP) του Groupe PSA την οποία αξιοποιεί επίσης ο συμβατικός αδελφός του, το νέο Opel Corsa, αλλά και το DS3 Crossback. Σχεδιαστικά, οι ομοιότητες με το 208 στο εμπρός μέρος είναι άμεσα εμφανείς χάρη στο κάθετο μέρος και τα χαρακτριστικά φωτιστικά σώματα, ενώ ουκ ολίγες είναι οι αναφορές στο μεγαλύτερο 3008, κυρίως στο πίσω μέρος. Από πλευράς μεγέθους, το 2008 είναι κατά 140 χλστ. μεγαλύτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά αλλά και 20 χλστ. πιο χαμηλό. Με μήκος που πλέον φτάνει τα 4,3 μ. είναι μόλις 150 χλστ. πιο κοντό σε σχέση το 3008 χάρη και στο μεγαλύτερο κατά 60 χλστ. μεταξόνιό του που τώρα διαμορφώνεται στα 2,6 μ. – ο χώρος φόρτωσης φτάνει πλέον στα 434 λίτρα.

Στην καμπίνα η γαλλική εταιρεία έδωσε τον καλύτερο της εαυτό προσδίδοντας στο νέο 2008 ένα μοντέρνο και αρκούντως εκλεπτυσμένο παρουσιαστικό που έχει ως σημείο αναφοράς την τελευταία εκδοχή του i-cockpit με το χαρακτηριστικό, μικρής διαμέτρου πηδάλιο, μαζί με τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, να δεσπόζουν εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού. Το σύστημα infotainment θυμίζει έντονα εκείνο του 508, ενώ χαρακτηριστική είναι και η διαμόρφωσης της κεντρικής κονσόλας με τους διακόπτες αεροπορικού τύπου να έχουν τον πρώτο λόγο. Φυσικά, το γαλλικό SUV είναι εφοδιασμένο σε επίπεδο εξοπλισμού μ την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε θέματα που αφορούν τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, την άνεση αλλά και την πολυτέλεια – οι επενδύσεις δέρματος και αλκαντάρα είναι στάνταρ στις εκδόσεις GT-Line και GT.

Η γκάμα των κινητήριων μονάδων του νέου Peugeot 2008 περιλαμβάνει τα πάντα. Και πιο συγκεκριμένα, εκδόσεις ντίζελ, βενζίνης και όπως συμβαίνει με το νέο 208 και μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη – την e-2008, η οποία δεν διαφοροποιείται σχεδιαστικά σε σχέση με τα συμβατικά αδέλφια της. Αναλυτικότερα, το «παρών» κάτω από το εμπρός καπό δίνει τόσο ο γνωστός 1,2 PureTech 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του γαλλικού ομίλου, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 100 ίππους (μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων), 130 ίππους (και με αυτόματο 8άρι) και 155 ίππους (αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο), όσο και ο 4κύλινδρος 1.500άρης BlueHDi ντίζελ σε εκδόσεις με 100 ίππους και 130 ίππους – η πρώτη με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο και η δεύτερη με αυτόματο 8άρι.

Η ηλεκτροκίνητη έκδοση e-2008 ζυγίζει 1.548 κιλά, έχει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα και τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα με μέγιστη ισχύ 136 ίππων και ροπή 260 Nm, ο οποίος διαθέτει δύο «επίπεδα» για την ανάκτηση της ενέργειας κατά την πέδηση. Η τελευταία αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 50 KWh, η οποία θα εξασφαλίζει με μία πλήρη φόρτισή της μια αυτονομία κίνησης της τάξης των 310 χλμ., σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Όπως χαρακτηριστικά επικαλούνται οι δημιουργοί του αυτοκινήτου, η φόρτισή της μπαταρίας στο 80% της μέγιστη πληρότητάς της σε ταχυφορτιστή 100 kW θα ολοκληρώνεται σε χρόνο 30 λεπτών.  Σε wallbox των 11kW και 7,4 kW η χρόνος διαμορφώνεται σε 5ώρες και 15 λεπτά και 8 ώρες, αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί πως η Peugeot προσφέρει για τον συσσωρευτή ενέργειας εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ. διαβεβαιώνοντας τους αγοραστές πως σε αυτό το χρονικό διάστημα/απόσταση θα διατηρηθεί τουλάχιστον το 70% της αποθηκευτικής δυναμικής του._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ