Την κίνηση στις κορυφαίες εκδόσεις των GLC και GLC Coupe παρέχει ο γνωστός 4λιτρος V8 της Mercedes.
Η Mercedes εμπλουτίζει τις διαθέσιμες επιλογές στη γκάμα των GLC και GLC Coupe με στόχο την προσέλκυση ενός κοινού που δεν… συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από τον καταξιωμένο 4λιτρο V8 κινητήρα-πασπαρτού που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την θυγατρική AMG. Σχεδιαστικά, η πλέον διακριτή προσθήκη σε σχέση με τις GLC 43 και GLC 43 Coupe είναι η νέα μάσκα, η οποία «εγκαινιάστηκε» στο σώμα της GT R πριν λίγους μόλις μήνες. Από εκεί και πέρα, η Mercedes προίκισε τα νέα της τέκνα με πιο «πομπώδεις» προφυλακτήρες, πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα, «ενισχυμένα» προστατευτικά στους θόλους και μεγαλύτερους φυσικά τροχούς.
Συγκεκριμένα, οι GLC 63 και GLC 63 Coupe «πατούν» σε 19άρες ζάντες και ελαστικά 235/55 και 255/50 εμπρός και πίσω αντίστοιχα ενώ η κορυφαία έκδοση S σε 20άρες ζάντες και ελαστικά 265/45 και 295/40. Προαιρετικά, παρέχεται η δυνατότητα τοποθέτησης ακόμα πιο μεγάλων τροχών και ζαντών με διάμετρο 21 ίντσες. Το πακέτο των αισθητικών αναβαθμίσεων ολοκληρώνεται με τα λογότυπα «V8 Turbo», τον σπορ διαχύτη πίσω και τραπεζοειδής τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Την κίνηση σε όλες τις εκδόσεις προσφέρει ο γνωστός «δίτουρμπος» V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων που γνωρίσαμε μεταξύ άλλων στις αντίστοιχες εκδόσεις της C-Class. Στη βασική του εκδοχή το διαμάντι της Mercedes-AMG αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής ενώ στις εκδόσεις S, οι παραπάνω τιμές φτάνουν τους 510 ίππους και τα 700 Nm. Σε αντίθεση με τις C63, οι νέες Mercedes GLC 63 και GLC 63 Coupe είναι εφοδιασμένες με το 9τάχυτο κιβώτιο της γερμανικής εταιρείας, το οποίο συνεργάζεται με τον V8 κινητήρα κάτω από το καπό των Ε63 και Ε63 Estate.
Από τις τελευταίες προέρχεται και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενο συμπλέκτη ο οποίος ρυθμίσει με δυναμικό τρόπο την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Αξίζει να θυμίσουμε πως ο πίσω άξονας είναι μόνιμα εμπλεκόμενος, με τον εμπρός να μπαίνει στο… παιχνίδι ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις και συνθήκες πρόσφυσης.
Το «παρών» δίνει και το γνωστό σύστημα Drive Select, το οποίο προσφέρει τα προγράμματα Comfort, Eco, Sport και Sport Plus καθώς και το Race μόνο για τις εκδόσεις S. Από εκεί και πέρα, οι νέες GLC 63 και GLC 63 Coupe εφοδιάζονται με τη γνωστή αερανάρτηση Air Body Control της Mercedes, η οποία προσφέρει τρεις ρυθμίσεις (Comfort, Sport, Sport Plus). Σε ότι αφορά στο μηχανικό σκέλος, εμπρός συναντάμε τη διάταξη τεσσάρων συνδέσμων των C63 και πίσω εκείνη των E63 και E63 Estate (πολλαπλοί σύνδεσμοι) με διευρυμένο σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις της οικογένειας μετατρόχιο._X.A.