X
Επικαιρότητα

Nissan NV200 Taxi

Πρόσφατα η Nissan αποκάλυψε στην πόλη του Λονδίνου το όραμα της για το ταξί του αύριο, το Nissan NV200 Taxi.

Το NV200 Taxi θα προσφέρει σημαντικά μειωμένες εκπομπές CO2 σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα ταξί που κυκλοφορούν στην πόλη του Λονδίνου, γεγονός που επικροτείται από τη Δημοτική Αρχή της πόλης, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για καλύτερης ποιότητας αέρα στο Λονδίνο. Οι εκδόσεις ταξί του NV200 έχουν ήδη παρουσιαστεί στο Τόκιο, ενώ το γεγονός ότι έχει επιλεγεί ως το «ταξί του μέλλοντος» της Νέας Υόρκης, το οποίο και θα κυκλοφορεί κατά αποκλειστικότητα στους δρόμους της, επιβεβαιώνει την υπεροχή της Nissan και στον συγκεκριμένο τομέα. Το Nissan NV200 Taxi αναμένεται, όταν έρθει, να ταράξει τα νερά και στην Ελλάδα.
Ο κύριος χώρος των επιβατών είναι προσβάσιμος μέσω δύο συρόμενων θυρών, με το άνοιγμά τους να έχει τροποποιηθεί, ώστε να επιτρέπει την πρόσβαση ακόμα και σε αναπηρική καρέκλα. Οι πόρτες αυτές διαθέτουν σύστημα αυτόματης ασφάλισης που εξασφαλίζει ότι δεν θα ανοίξουν, όταν το όχημα βρίσκεται σε κίνηση.

Τα καθίσματα ακολουθούν τη φιλοσοφία της πενταθέσιας διάταξης, όπου μια σειρά με 3 θέσεις και δύο, αναδιπλούμενα, καθίσματα με μέτωπο προς τα πίσω, συνυπάρχουν αντικριστά. Ωστόσο, το μεγάλο πλεονέκτημα στη διάταξη αυτού του τύπου, έγκειται στην αναδίπλωση της πίσω πλάτης με διαίρεση 70/30. Αυτό επιτρέπει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία στην καμπίνα, καθώς οι δύο μονάδες των καθισμάτων μπορούν να κινούνται ανεξάρτητα, προκειμένου να φιλοξενηθούν μεγάλες ή ακανόνιστου σχήματος αποσκευές.
Ένα άλλο βασικό πλεονέκτημα που διαθέτει το NV200 Taxi, είναι η πρόσβαση των επιβατών μέσω δύο συρόμενων θυρών. Οι πόρτες αυτές είναι μεγάλες, εύκολες στη χρήση και μπορούν να ανοίξουν χωρίς να απειλείται η ασφάλεια των επιβατών και του οχήματος από τη διερχόμενη κυκλοφορία. Επιπλέον, το μεγάλο άνοιγμα και η ψηλή οροφή καθιστούν πολύ πιο εύκολη για τους επιβάτες, τη μεταφορά μεγάλων αποσκευών.
Στο πίσω μέρος, το NV200 Taxi έχει δύο πρακτικές πόρτες φόρτωσης με άνοιγμα 70/30. Αυτές δίνουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο χώρο αποσκευών που μπορεί να μεταβληθεί με την ολίσθηση των μονάδων του καθίσματος είτε προς τα πίσω ή και προς τα εμπρός.

Για να επιτευχθεί το απαιτούμενο αποτέλεσμα στο σύστημα ανάρτησης του NV200 Taxi, οι δύο μπροστινοί τροχοί έχουν μετακινηθεί 100 χιλιοστά προς τα έξω. Επιπλέον, η εμπρόσθια ανάρτηση έχει αλλάξει από την τυπική MacPherson σε ένα νέο σχεδιασμό που ενσωματώνει χωριστά ακραξόνια που συνδέονται μέσω περιστρεφόμενων εδράνων. Σε συνδυασμό με το φαρδύτερο μετατρόχιο, την τροποποιημένη κρεμαγιέρα και τα διπλά ημιαξόνια Cardan που ενσωματώνουν δύο καθολικές αρθρώσεις, το NV200 Taxi έχει κύκλο στροφής λιγότερο από 7,62 m.
Το NV200 Taxi τροφοδοτείται από έναν σύγχρονο, τετρακύλινδρο κινητήρα turbodiesel 1. 5 λίτρων, με δύο εκδόσεις σε ιπποδυνάμεις: 89 hp και 110 hp. Ο 1.461 κ. εκ. 8βάλβιδος κινητήρας συνδυάζει την εξαιρετική οικονομία καυσίμου με χαμηλό κόστος συντήρησης και δυναμικές επιδόσεις. Χαρακτηριστικό του πλεονέκτημα αποτελούν και οι εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 139g/km (για τον 89 hp κινητήρα). Οι εκδόσεις με τον κινητήρα των 89hp, εφοδιάζονται με μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ στην έκδοση των 110 hp υπάρχει κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Και οι δύο εκδόσεις των κινητήρων είναι πλήρως συμβατές με τις τελευταίες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EuroV.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!