top icon
Επικαιρότητα

Nissan Juke

Το εντυπωσιακό αλλά και ιδιόμορφο πρωτότυπο της περυσινής Γενεύης φτάνει φέτος στην αγορά και στη μαζική παραγωγή με τη μορφή του Juke

Το Juke έχει μήκος 4.135 χλστ., βασίζεται στην πλατφόρμα των μικρών μοντέλων της συμμαχίας Renault-Nissan και, σύμφωνα με τους σχεδιαστές του, θέλει να συνδυάσει στοιχεία από σπορ μοντέλα και από SUV σε συσκευασία κλασικού μικρού. Τι έμεινε από το Qazana; Το εντυπωσιακό αλλά και ιδιόμορφο πρωτότυπο της περυσινής Γενεύης φτάνει φέτος στην αγορά και στη μαζική παραγωγή με τη μορφή του Juke. Και, όπως φαίνεται στις πρώτες επίσημες φωτογραφίες, το αντισυμβατικό πνεύμα του άλλαξε μόνο όσο κρίθηκε αναγκαίο.
 
Τρεις κινητήρες θα διαθέτει η γκάμα του Juke και ο συνδυασμός τους με τέσσερα κιβώτια ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης δημιουργεί μια αρκετά πλατιά λίστα εκδόσεων
 
1.6i, 117 ίππων, βενζίνη, 2WD, 5άρι χειροκίνητο
1.6i, 117 ίππων, βενζίνη, 2WD, XTronic CVT
1.6i Turbo, 190 ίππων, βενζίνη, 2WD, 6άρι χειροκίνητο
1.6i Turbo, 190 ίππων, βενζίνη, 4WD, XTronic CVT
1.5 dCi, 110 ίππων, diesel, 2WD, 6άρι χειροκίνητο.
 
Πρέπει να τονιστεί ότι ο turbo 1.600άρης των 190 ίππων είναι άμεσου ψεκασμού βενζίνης, σε αντίθεση με το «μικρό» των 117 ίππων, ο οποίος έχει άλλον κυβισμό και είναι μεν ο γνωστός από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας, αλλά έχει τόσες αλλαγές, ώστε κι αυτός πρέπει να λογίζεται ως νέος (καινούργια πολλαπλή εισαγωγής, μεγαλύτερη πολλαπλή εξαγωγής, διπλό μεταβλητό χρονισμό, νέα πιστόνια καθώς και καινούργιο σύστημα ψεκασμού με δύο, και όχι ένα μπεκ για κάθε κύλινδρο). Επίσης, τα CVT κιβώτια είναι εντελώς διαφορετικά για τις δύο εκδόσεις βενζίνης.
 
Η ανάρτηση περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να παίρνουν πολλαπλούς συνδέσμους στο πίσω μέρος, μια επιλογή σχεδόν σαν του Qashqai υπό κλίμακα, όπως αναφέρει η ιαπωνική εταιρεία. Η δε τετρακίνηση ανήκει στην οικογένεια All Mode 4×4-i και μπορεί να κλειδώσει την αναλογία ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες. Η τετρακίνηση της Nissan σε αυτό το μοντέλο περιλαμβάνει και σύστημα ανακατανομής της ροπής ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα, αφού, μέσω ηλεκτρικών συμπλεκτών, μπορεί να αυξήσει τη δύναμη που φτάνει στον πίσω εξωτερικό τροχό. Έτσι, το 50% της συνολικής διαθέσιμης ροπής του κινητήρα μπορεί να φτάσει σε έναν από τους δύο πίσω τροχούς.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ