Η «ναυαρχίδα» της ιαπωνικής εταιρείας είναι βασισμένη στο επερχόμενο Ιnfiniti M και στην κορυφαία έκδοσή της θα φέρει τον V6 κινητήρα των 3.7 λίτρων εκείνων.
Η «ναυαρχίδα» της ιαπωνικής εταιρείας είναι βασισμένη στο επερχόμενο Ιnfiniti M και στην κορυφαία έκδοσή της θα φέρει τον V6 κινητήρα των 3.7 λίτρων εκείνων.
Ωστόσο θα υπάρχει και ένας μικρότερος, των 2.5 λίτρων, ενώ παράλληλα θα παρουσιαστεί και μία υβριδική εκδοχή με V6 μηχανικό σύνολο των 3.5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, για την οποία λέγεται ότι θα έχει μέση κατανάλωση αντίστοιχη με ενός αυτοκινήτου της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Ακόμη, στην «προίκα» της συμπεριλαμβάνεται το εξελιγμένο σύστημα «Double Piston Shock Absorbers», που αυξάνει τη ροή του λαδιού στο εσωτερικό του αμορτισέρ, για να εξασφαλίσει ομαλή κύλιση σε έδαφος κάθε είδους.