Η Nissan πιστεύει πως με 8 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2022 και την αρωγή του Leaf, οι ετήσιες πωλήσεις των BEV οχημάτων της θα ανέλθουν στις 1 εκ. μονάδες.
Όπως συμβαίνει και με τους εγχώριους ανταγωνιστές της, έτσι και η Nissan, η Νο 2 αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας, σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανταποκρινόμενη στους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων σε όλο τον κόσμο. Κι αυτό, παρά το αδιαμφισβήτητο μέχρι στιγμής γεγονός ότι η ζήτηση των οχημάτων του είδους παραμένει περιορισμένη, λόγω του υψηλού κόστους και της ελλιπούς υποδομής υποστήριξής τους (βλ. σταθμοί φόρτισης).
Η Nissan, θυμίζουμε, ξεκίνησε το 2010 ως o πρώτος μαζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσιάζοντας τo επαναστατικό για την εποχή του Leaf, το οποίο μέχρι και αυτή τη στιγμή έχει καταφέρει να αποσπάσει την εμπιστοσύνη σχεδόν 300.000 αγοραστών ανά τον κόσμο.
Διαβάστε επίσης: Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Nissan Leaf στην Ευρώπη
Εκπρόσωποι της ιαπωνικής εταιρείας δήλωσαν σήμερα πως η Nissan θα αναπτύξει 8 νέα EV’s μέσα στην επόμενη 5ετία, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων μοντέλων για την αγορά της Κίνας. Από τη μεριά του, το πολυτελές παρακλάδι της μάρκας, η ιαπωνική επίσης Infiniti, θα ξεκινήσει να εντάσσει στη γκάμα της νέα ηλεκτρικά μοντέλα από το 2021 και μετά.
Όπως είναι ήδη γνωστό, όλοι… οι συνέταιροι της συμμαχίας Renault/Nissan/Mitsubishi σκοπεύουν έως το 2022 να παρουσιάσουν 17 ηλεκτρικά μοντέλα με στόχο οι αθροιστικές πωλήσεις τους να φτάσουν από τα 10,6 εκ. που είναι σήμερα, σε πάνω από 14 εκ.
«Η καρδιά της στρατηγικής μας είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες και η τεχνολογία e-Power», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπεύθυνος σχεδιασμού ανάπτυξης προϊόντων της Nissan, Phillipe Klein. Όπως τόνισε σε συνέχεια των ίδιων δηλώσεών του, η ιαπωνική εταιρεία δεν αναμένεται να εστιάσει την προσοχή της στα plug-in υβριδικά και στις κυψέλες υδρογόνου, εξαιτίας της χαμηλής σχέσης κόστους/απόδοσης των συγκεκριμένων λύσεων._Χ.Α.